دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
شهید مطهری در جریان یک سخنرانی در سال ۱۳۴۸ در حسینیه ارشاد، خطاب به افراد جاهل می‌گویند که امر به معروف و نهی از منکر نکنید.
یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
یک هتل در تیرانا پایتخت آلبانی به دلیل نداشتن مجوز تخریب شد.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ