افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
بن سلمان با بیان اینکه عمل به تعهدها، فضای اجماع برای تولیدکنندگان نفت فراهم می‌کند،گفت: اوپک در ۵۸سال گذشته یک قدرت برای ثبات بازار نفت به‌شمار آمده و اوپک‌پلاس هم همین مسیر را ادامه میدهد.
به تازگی ویدیو‌ها و تصاویری از خارج از کشور منتشر شده است که نشان می‌دهد در آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات خانگی اقداماتی همچون رنگ کردن مو و اصلاح‌های عجیبی که سگ‌ها را شبیه به حیواناتی مانند پلنگ و پاندا می‌کنند انجام می‌شود.
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، با انجام عمل جراحی عملا به کارش در این باشگاه پایان داد.
آباریان با اشاره به بررسی تیم پزشکی در نشست صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای تیم پزشکی این عمل جراحی بیان کرد: گزارش عمل در اختیار معاونت درمان قرار گرفت، اما هنوز عامل موثر در فوت این دختر جوان مشخص نشده است. کالبد شکافی توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
عضو انجمن متخصصین پوست و مو ایران گفت: تبلیغات سودجویانه و فریبنده در مورد جراحی‌های زیبایی پوست و مو گمراه کننده است و باعث می‌شود افراد متقاضی دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه هرگونه دستکاری روی بینی و صورت باید بعد از سنین رشد صورت بگیرد تا استخوان‌ها و غضروف‌ها کاملا شکل گرفته باشند، می‌گوید: بر این اساس از سنین ١٦تا١٧سالگی به بعد و بر مبنای برخی توصیه‌های علمی از سن ١٨سالگی می‌توان برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کرد. کمااینکه در سنین نوجوانی معمولا انتظارات فرد از نتایج عمل زیبایی بدرستی شکل نگرفته است.
یک متخصص گوش و حلق و بینی، گفت: هر نوع عمل جراحی عارضه‌های خاص خود را دارد و هیچ پزشکی در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که عمل جراحی بدون هیچ عارضه‌ای انجام می‌دهد.
جراحی چاقی از سن ۱۶ تا ۶۵ سال قابل انجام است، اما اگر بیمار در سن کمتری باشد با مشاوره غدد و اطفال در صورتی که بیمار به بلوغ رسیده باشد و سن استخوانی‌اش تکمیل شده باشد، عمل قابل انجام است.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، این زن به دلیل انجام جراحی زیبایی ساکشن زیر شکم در بیمارستان بستری و در جریان عمل دچار آمبولی شده و نهایتا فوت کرده است. اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از کادر درمان شکایت کردند.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
مدافع ایرانی تیم آ اک یونان بعد از مصدومیت در بازی مقابل پاناتینایکوس، دست خود را جراحی می‌کند.
مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.
بازیکن چلسی از عمل جراحی موفقیت آمیز رباط صلیبی پای خود خبر داد.
امید ابراهیمی، ملی‌پوش و ستاره ایرانی تیم فوتبال الوکره مورد عمل جراحی قرار گرفت.
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.
به این ترتیب غیر از هنرمندان زن و خانم‌های عادی طالب تغییر چهره، مردان بازیگر و یا حتی فوتبالیست ها و ورزشکاران نامدار هم دست به جراحی بینی زدند.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟
در دومین روز هفته، به دنبال روند صعودی معاملات اکثر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت مثبت معامله شدند و ارزش این سبد سهام ۲.۷ درصد برای افرادی که دارای سهام ۵۳۲ هزار تومانی هستند افزایش پیدا کرد.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ اعلام کرد: محل دقیق این آب‌گرفتگی زیرگذر الغدیر در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور واقع در منطقه ۱۸ است و پس از دریافت اولین گزارش‌ها تیم اجرایی فنی و عمران ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ در محل حاضر و نسبت به رفع خطر اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ