اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایستوان ساپودی، از موسسه نجوم دانشگاه هاوایی، بر این باور است که می‌توانیم یک سیارک را بگیریم، آن را مقابل زمین پارک کنیم و یک چتر آفتابی به آن ببندیم تا مقداری از نور خورشید را مسدود کند.
شاگردان گل‌محمدی برای فرار از گرمای طاقت فرسای تهران، حوالی غروب تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اوج مصرف امروز با توجه به تداوم گرما از ۷۱ هزار مگاوات فراتر رفت.
افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، آلرژی یا یک بیماری خودایمنی دچارند، باید در طول تابستان، محتاط‌تر باشند و پیشگیرانه عمل کنند. آلرژی یکی از علل رایج سردرد‌های تابستانی است. افرادی که علائم آلرژی را تجربه می‌کنند ممکن است دچار سردرد یا ناراحتی سینوسی در سراسر ناحیه سینوسی و صورت شوند. همه این‌ها ممکن است محرکی برای سردرد‌های میگرنی باشد.
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می‌رود، تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند، زیرا سلامت مردم خط قرمز است.
تدسکی اینگونه توضیح می‌دهد: فکر می‌کنم قرار گرفتن در معرض فشار گرما در مقیاس فردی در بازه زمانی خاص، مفید است، اما اگر این شدت دما ادامه‌دارشود، بدن قادر به مقابله با آن نخواهد بود. این شدت و مدت گرما، خطراتی برای بدن شما ایجاد می‌کند که نمی‌تواند از پس آن‌ها برآید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان از ثبت دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد در پنج شهر استان خبر داد.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال با شروع فصل گرما قطعی آب در هیچ نقطه‌ای از شهر اصفهان گزارش نشد اما افت فشار آب وجود دارد.
اصفهان- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت‌ها در این بازار رکود جدیدی زد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمتها در این بازار رکودهای جدیدی زد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
مصرف روزانه چهار گرم سیر خام معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و حتی در درمان آن موثر باشد.
برخورد گرم مهاجم پیکان با سرمربی و هم‌بازیان سابق خود در فولاد صحنه جالبی قبل از شروع این دیدار رقم زد.
تایباد ـ نوجوان ۱۱ ساله تحت پوشش یک مؤسسه یتیم خانه تایباد به آغوش گرم خانواده خود در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی بازگشت.
مهدی شیری که در پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت، فصل گذشته در بازی سوپرجام مقابل فولاد خوزستان اخراج شد و پس از آن از پرسپولیس کنار گذاشته شد و چندی بعد پیراهن فولادی‌ها را به تن کرد.
اهواز - هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ