نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
کمیته برگزاری مسابقات امروز تصمیم گرفت فده والورده را در پرونده شکایت الکس بائنا تبرئه کند. اتهامی که اگر ثابت می شد، محرومیتی چند جلسه‌ای برای او به دنبال داشت.
النصر برای فرار از محرومیت فیفا در مورد خرید بازیکن، تعهد داده است که هر چه سریعتر بدهی خود به لستر را پرداخت کند.
شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، از فده والورده امروز بی‌اثر ماند و پرونده بایگانی شد.
با اینحال برخی رسانه‌ها این ادعای والنسیا را به سخره گرفته‌اند چراکه مستایا امکان شناسایی هزاران تماشاگران هتاک از بین دهها هزار نفر را ندارد و این فقط یک ادعای پوچ برای فرار از محرومیت سنگین است.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
باشگاه بارسلونا به شکل جدی گزینه خروج از لالیگا در صورت محرومیت توسط یوفا و دادستانی اسپانیا را بررسی می کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
ممکن است که کریستیانو رونالدو به دلیل قانون عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به ویدیوهای هواداری، از محرومیت فرار کند.
باتوجه به فرار ده بازیکن پرسپولیس از محرومیت و بازگشت دو بازیکن مصدوم، یحیی تمام نفراتش را برای دیدار با استقلال در اختیار دارد.
با تعویض دقیقه ۷۰ سروش رفیعی این بازیکن شانس حضور در دربی را از دست نداد.
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در جریان خواسته های IOC قرار گرفته است، گفت: دو سال است که با دادن اطلاعات غلط به کمیته بین المللی المپیک ورزش ایران را تحت فشار قرار داده اند.
مدافع تیم ملی اروگوئه، نسبت به رفتارش پس از پایان دیدار مقابل غنا طی تماسی تلفنی از ناظر فیفا عذرخواهی کرده است
جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ، به اتهام فرار مالیاتی به 14 ماه حبس محکوم شد و باید 43 هزار پوند نیز جریمه بدهد.
اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال-خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.
هافبک شماره هفت سرخپوشان در شبی که طلسم پاس گلش در بازگشت به این تیم را شکست، از محرومیت دربی فرار کرد.
یورکن کلوپ، مربی لیورپول، که در بازی برابر منچسترسیتی از داور کارت قرمز گرفته بود، شنبه می تواند تیمش را برابر لیدز همراهی کند.
هر بازیکنی که از انجام تست دوپینگ در جام جهانی 2022 قطر فرار کند، با محرومیت چهار ساله روبرو خواهد شد.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
یحیی گل‌محمدی که فصل را به دلیل محرومیت از روی سکوها شروع می‌کند روز گذشته مانع ادامه‌دار شدن اعتراضات فراز کمالوند به داور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ