پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
با مشخص شدن قرعه تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، تیم نکونام می‌تواند از یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تیم‌های لیگ برتری فارغ باشد.
فرار سرمایه از بخش کشاورزی به کوچک بودن اراضی، قیمت تضمینی خرید محصولات و ریسک بالا تولید محصولات کشاورزی بر می گردد.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
رئیس کل بانک مرکزی: برآوردم این است که ۱۶ میلیارد دلار پول در نزد مردم راکد نگه داشته شده و باید با قوانین جدیدی جلوی راکد شدن و فرار سرمایه از جریان اقتصاد مولد را بگیریم.
سخنگوی دولت هدف از التهابات ارزی را ایجاد ناامنی در اقتصاد و فرار سرمایه گذاری و توقف رشد اقتصادی اعلام کرد.
یوکیا سوگیتا به شکلی خاص خود را از سرمای شهر تبریز در امان نگه داشت.
ایستگاه متروی استالینگراد در پاریس به یکی از مراکز پناهندگان تبدیل شده است. پناهندگانی که می‌خواهند در شرایط سخت زمستانی از هوای سرد در امان بمانند، در زیر و اطراف ایستگاه مترو پناه می‌گیرند. برخی سازمان‌های مردم نهاد و مردم اطراف بین این پناهندگان غذا توزیع می‌کنند. اکثر پناهندگانی که به پاریس آمده اند از جنگ داخلی، مشکلات اقتصادی و دولت‌های ضد دموکراتیک در کشور‌های خود فرار کرده اند و با طی کردن مسافتی دشوار با رویای زندگی بهتر، با ناامیدی مواجه می‌شوند.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
کاوه رضایی فردا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.
سرمربی خوشتیپ این روزهای لیگ ایران، کسی نیست جز پاکو خمس.
عبدی نوشت: اول، جلوی رشد فزاینده نقدینگی را بگیرید. اینکه با حدود ۳۵درصد رشد نقدینگی مواجهیم، به طور طبیعی موجب افزایش قیمت کالا و ارز می‌شود. دوم، جلوی تقاضای خروج ارز از طریق تقاضا برای فرار سرمایه را بگیرید. این کار مهم‌تر از هر اقدام دیگری است. امیدوار شدن مردم به آینده و ثبات سیاست‌گذاری چاره درد است. سوم منابع درآمد‌های ارزی خود را متنوع کرده و افزایش دهید. این کار نیازمند اصلاحات در روابط خارجی است.
سازمان هواشناسی کشور از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
دانشمند گفت: در حال حاضر رتبه شفافیت اقتصادی ایران در بین ۱۸۰ کشور ۱۴۸ است، همچنین وضعیت بهبود فضای کسب و کار نیز ایران دارای رتبه نازلی است، بر اساس آمار‌های موجود در سال ۱۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج می‌شود، این درحالیست که دولت برای جذب حداکثر سالانه دو میلیارد دلار سرمایه خارجی انواع و اقسام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها صورت می‌گیرد، در صورتی که اگر واقعا اوضاع کشور ثبات داشته باشد، از فرار سرمایه جلوگیری خواهد شد، از سویی به نظر می‌رسد، خروج سرمایه در حال حاضر سالانه بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار در سال است.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
مازیار زارع از روی سکوها بازی با تراکتور را تماشا می‌کند.
سازمان امور مالیاتی در جوابیه‌ای نوشت: مالیات بر ارزش افزوده در بیش از ۱۴۰ کشور اجرا شده و به دلیل داشتن ویژگی‏های مثبتی، چون خنثی بودن از نظر اقتصادی و تاثیر آن بر عوامل سرمایه گذاری، تشویق سرمایه گذاری، گستردگی پایه مصرف، سهولت محاسبه و وصول، جهت دهی به مصرف و تامین درآمد‌های مالیاتی و ... همواره مورد توجه دولت‌ها می‌باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت با اتخاذ تصمیمات غلط باعث فرار نخبگان از کشور شده اند، گفت: کشورهایی مثل امارات برای نخبگان ما دام پهن کرده‌اند که حتی این روند دیگر مختص نخبگان و پزشکان نیست بلکه سرمایه گذاران هم در حال ترک کشور هستند.
هزینه‌های اقتصادی جمعی سیاست‌های شی بسیار زیاد بوده‌اند از جمله این موارد می‌توان به کاهش تولید صنعتی، فرار شدید سرمایه و افزایش نرخ بیکاری به ویژه در میان جمعیت کلیدی جوانان شهری اشاره کرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رشد اقتصادی چین در سال جاری به حدود ۴ درصد کاهش می‌یابد.
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس تصمیمات اولیه اتخاذ شده قرار بر این است که دامنه نوسان در سال آینده تا ١٠ درصد تغییر کند. تا زمانی که اقتصاد کشور قابلیت پیش‌بینی‌پذیری نداشته باشد؛ نمی‌توان دامنه نوسان را در اعداد بالا مانند ٢٠ درصد یا ٣٠ درصد افزایش داد؛ چراکه یکباره سهامداران تحت تاثیر تصمیمی مانند افزایش احتمالی قیمت گاز تا ٦٠ درصد متضرر می‌شوند و دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.
گوشت‌ چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ