وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
یک خروس در لحظاتی عجیب و در شرایطی که بین انبوهی از تمساح ها گرفتار بود، گریخت.
رئیس جمهور روز چهارشنبه در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که به همین مناسبت، شاهد وحدت روزافزون مسلمانان باشیم.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
زن جوانی در درگیری خونین با شوهرش، گلویش بریده شد، اما به شکلی معجزه‌آسا زنده ماند.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
زبیر نیک نفس برای فرار از کتک خوردن به دست هم تیمی هایش، راهکار جالب و خنده داری به خرج داد.
ویدئو‌هایی از تکانه‌های شدید این زمین‌لرزه پرقدرت و وحشت و فرار مردم تاجیکستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
لئاندرو پریرا در تمرین امروز مورد استقبال ستاره‌های پرسپولیس قرار گرفت.
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.
وجود کیف مشکوکی در منطقه برج گالاتا در استانبول، باعث وحشت مردم شد و آنها به تصور اینکه کیف حاوی بمب است شروع به فرار کردند؛با حضور نیروهای امنیتی مشخص شد در آن چیپس و دستمال کاغذی است.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
تیم فوتبال امید وحدت با 7 بازیکن دیدار برابر مس شهربابک را آغاز کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
یک کودک اوکراینی که با دوستش در حالی که یک راکت انداز را روی دوش خود حمل می‌کرد در حال حرکت در خیابانی در شهر جنگ زده خرسون بود که لحظاتی بعد راکت انداز را روی پایش قرار داد و شلیک کرد. کودکان وحشت زده با زمین انداختن این وسیله جنگی پا به فرار گذاشتند. به نظر می‌رسد که آن‌ها آسیب ندیدند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اعتقاد بنده این است که ما (مجلس و دولت) باهم وحدت و هدف مشترک و مقدسی داریم اما در بعضی از جاها مثلا در همین موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی به شخصه معتقدم که ما یک مقدار عجله کردیم. می‌شد از بخش‌های دیگری شروع کنیم که به مردم کمتر فشار بیاید.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ