آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسبه آسیب دیده حادثه ساختمان متروپل این شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید با تجربه‌ای که بازیکنان دارند کسب مقام در بازی‌های آسیایی هندبال دور از دسترس نیست.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تنبیه و تهدید کردن منظم کودکان نه تنها موثر نیست بلکه به مغز آنان آسیب وارد می‌سازد. "دیوید بوئنو ئی تورنس" زیست شناس متخصص در زمینه ژنتیک و علوم اعصاب می‌گوید:"مطالعات علوم اعصاب نشان می‌دهد زمانی که کودکانی که اغلب مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند به سن نوجوانی می‌رسند خلاقیت و کنجکاوی کمتری دارند، کم‌تر قادر به کسب دانش جدید هستند و بیش‌تر مستعد تجربه غم و اندوه و افسردگی می‌باشند".
یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.
نازنین فاطمه عیدیان نماینده شایسته کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقایت‌ها را کسب نمود.
دونده ۱۵۰۰ متر ایران در جریان رقابت ۱۵۰۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.
در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا دو ورزشکار ایران در ماده پرتاب چکش به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند.
هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران با رای مردم انتخاب شد. او این عنوان را بالاتر از مهدی طارمی کسب کرد تا عنوان تاریخی ایران در خاک آمریکا دیده شود
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
سرگروه تیم ملی کاراته با اشاره به عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: در هفته نخست سوپر لیگ آسیب دیدم و فقط با ۱۰ روز تمرین به تاشکند اعزام شدم که متاسفانه موفق نشدم نتیجه لازم را کسب کنم.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.
داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه‌ای به مدیران کل امور مالیاتی بخشودگی جرایم مالیاتی مشاغل، اصناف و واحدهای صنفی وهمچنین کسب و کارهای آسیب دیده از اغتشاشات اخیر را ابلاغ کرد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
اتوبوس تیم فوتبال پورتو بعد از کسب پیروزی برابر بواویشتا با سنگ مورد حمله قرار گرفت.
سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ هم به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات عادی برای بحث کسب و کار مردم را مرتفع کنیم تا کسب و کارها بیش از این آسیب نبینند.
نایب قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: اهداف بزرگی دارم و افق دید من در نهایت کسب مدال المپیک است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کسب و کارهای آسیب دیده از سیل در فیروزکوه و دماوند احیا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ