نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که تیمش بعد از ناکامی فصل گذشته به دنبال کسب سهمیه چمیپونزلیگ است.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
پرمدال ترین شناگر ایران در جاکارتا از کسب ۳ سهمیه مسابقات جهانی انگلیس در رقابت‌های قهرمانی کشور پاراشنا خبر داد و گفت: هدفم کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در جهانی انگلیس و حضوری پررنگ‌تر در هانگژو نسبت به جاکارتا است.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
مربی ذوب آهن اصلی ترین دلیل‌ عدم نتیچه گیری این تیم را مصدومیت مهره های اصلی می داند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
سرمربی یوونتوس با گلایه از شرایطی که تیمش به خاطر کسر امتیاز پیدا کرده، هدف فعلی خود و شاگردانش را حفظ امتیاز مطمئن برای فرار از سقوط دانست.
مدافع پرسپولیس ضمن خوشحالی بابت کسب پیروزی مقابل ذوب آهن، از انگیزه هایش برای قهرمانی گفت.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
لوئیس فن‌خال سرمربی هلند تاکید کرد که هدف تیم ملی هلند کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
مدیرفنی تیم انبوه‌سازان هوتن از عزم این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد و گفت: ۲ کشتی‌گیر روس برای حضور در نیمه نهایی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال گفت: هدفم برای حضور در استقلال کسب یک ستاره و قهرمانی در آسیاست.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد با اشاره به اینکه نبود روس‌ها در این مسابقات مشهود بود، گفت: بزرگترین آرزو و برنامه من کسب ۱۰ طلای جهان و ۴ طلای المپیک است و برای این هدفم خواهم جنگید.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران هدف این تیم در جام ملت ها را کسب قهرمانی سیزدهم دانست.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هدف هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در دربی فردا کسب پیروزی است.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.
غلامرضا مومنی مقدم از کسب رتبه پنجمی با تیم ملی جوانان راضی به نظر می رسد.
رضا مومنی مقدم تاکید کرد که تیم‌ملی جوان برای کسب تجربه پا به رقابت‌های جام کنفدراسیون ها می گذارد.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هیات اجرایی می تواند به کمیته ملی المپیک کمک کند نه اینکه فقط به عنوان یک عضو بله و خیر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ