یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس تفهیم اتهام آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شد
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در صحبت های خود پیش از بازی با چلسی تاکید کرد که جود بلینگام رهبر تیم او به شمار می رود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیمی که به امنیت دیگر کشور‌ها پایبند نیست خودش را در معرض تهدید منقابل قرار می‌دهد؛ بنابراین کسی که خود ملتزم به امنیت دیگران نیست و در تاریخ خودش نقش بی ثبات در منطقه داشته حق ندارد کسی را در مورد مسائل امنیتی مورد تهمت قرار دهد.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
ذبیح الله خداییان سخنگوی وقت قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد، گفت: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل آن شرکت است به حدود ۳ فقره حبس محکوم شده است که به اتهام شرکت در کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس، به اتهام دریافت رشوه به ۴ سال حبس و به اتهام ایراد صدمه عمدی به ۱۵ ماه حبس و همچنین جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. سایر متهمان هم از ۶ ماه حبس تا ۵ سال، حسب مورد و با توجه به نوع جرمی که مرتکب شدند محکوم شدند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در یک گفت‌وگوی ناگهانی با یکی از معترضان ایرانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برجام گفت، «برجام مرده است، اما ما مرگش را اعلام نمی‌کنیم». وقتی جو بایدن، این سخن را بر زبان آورد، در واقع چیز جدیدی مطرح نکرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
درحالی دیروز از ۳۰ نفر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شد که چند ابهام بزرگ در خصوص این لیست وجود دارد.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هنوز عده‌ای در خصوص علت سقوط هواپیمای اوکراینی ابهام دارند. اینکه ظرف 48 ساعت این تعداد از نیروهای مسلح را توجیه و همراه بکنیم.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
رئیس فدراسیون والیبال موضوع مطرح شده در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان را غیر واقعی عنوان کرد.
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان یکشنبه شب گفت، از اتهامات آمریکا به ریاض در خصوص حمایت از روسیه در جنگ اوکراین بسیار بهت زده شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات روز گذشته رئیس جمهور فرانسه در خصوص اتفاقات اخیر کشورمان را اتهام زنی سیاسی، مداخله جویانه و مشوق خشونت طلبان دانست.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: این موضوع امروز تعیین تکلیف می‌شود، اگر مجلس قانونی را که ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: مروز تکلیف روشن می‌شود، نظر من این است که مجلس قانونی را اگر ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
در حالیکه افزایش مناطق آزاد جدید مطابق با ماده ۲۳ برنامه ششم توسعه، منوط به تأیید امنیتی و نظامی است، تا به امروز شواهدی در خصوص کسب مجوز دولت و مجلس از ستاد کل نیروهای مسلح منتشر نشده است.
در نامه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت آمده است: اگرچه معاون حقوقی قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمانح تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند. علیهذا گرچه الفاظ مصوب قانون معتبر و دارای حجیت است و استناد به صورت مذاکرات موجه نمی‌باشد معذلک با توجه به اختلاف برداشت از قانون درخواستن دارد مجلس رفع ابهام نماید.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور هزینه شد، تأکید کرد: با این هزینه اما شاهد رشد نزدیک به صفر اقتصاد، سرمایه‌گذاری منفی، بهره‌وری منفی، تورم بالا بودیم و اغلب شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ