سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی ۲۰۲۲، شباب الاهلی درآمد ۱۰۸ هزار دلاری داشت.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در قالب تفاهم‌نامه بنیاد برکت و سازمان صندوق بازنشستگی کشوری سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال فرزندان بازنشسته کشور اختصاص یافته است.
لالی- استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در استان گفت: دولت یک میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
شرکت ملی گاز همانند دیگر شرکت‌های دولتی از سال ۱۳۹۸ مکلف به ارائه صورت‌های مالی به مجلس شد، اما این شرکت پس از ارائه صورت مالی در دو سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، صورت‌های مالی ۱۴۰۰ را به مجلس ارائه نکرد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب دو تبصره ۱۶ و ۱۸ به مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه ۲۲ آذر به ریاست محمود خسروی وفا رییس کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک در تالار کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریف بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای بنادر کوچک در استان هرمزگان خبر داد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
هزار میلیارد تومان درآمد لیگ عربستان بین تیم‌ها تقسیم شد!
پانزی یک شیوه کلاهبرداری برای جذب سرمایه‌گذاران است تا از این طریق افراد را با تبلیغ سودهای غیرمتعارف و نجومی به دام انداخته و در نهایت کلاهبردار با پول بسیاری که به جیب زده متواری می‌شود.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟
جوابیه شرکت آریو تجارت سهیل به گزارش تابناک اقتصادی
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ