داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه‌ای به مدیران کل امور مالیاتی بخشودگی جرایم مالیاتی مشاغل، اصناف و واحدهای صنفی وهمچنین کسب و کارهای آسیب دیده از اغتشاشات اخیر را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی (برگ قطعی مالیات ۱۴۰۰) تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای، اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن امسال، با شرایطی به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض کرد.
وزیر اقتصاد گفت: ابر بدهکاران بانکی که تسهیلات بزرگ دریافت کرده‌اند، طبق رویه بانک مرکزی هم مشمول شفافیت و هم جریمه خواهند بود.
وزیر اقتصاد، با بیان اینکه جرایم بدهکاران بانکهای دولتی در صورتی که تا ۳۱ خرداد اصل و سود بدهی خود را بپردازند، بخشیده می‌شود، گفت: این بخشودگی مشمول ابربدهکاران بانکی نمی‌شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از بخشش سود مازاد و جرایم بانکی در بسته وصول مطالبات این بانک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
​ مدیرعامل بانک صادرات ایران از بخشش سود مازاد و جرایم بانکی در بسته وصول مطالبات این بانک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وزیر اقتصاد با اشاره به استفاده یک میلیون نفر صاحبان وسایل نقلیه از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث در آبان ماه گفت: برای بار دیگر یک بازه زمانی ۳۵ روزه از ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند ماه برای استفاده از این بخشودگی برای صاحبان تمام وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
وزیر اقتصاد گفت: یک بازه زمانی ۳۵ روزه از ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند ماه برای بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث برای صاحبان تمام وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تردد ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث در کشور خبر داد و گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.
مودیانی که تا ۲۰ مهر اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال ۱۴۰۱ را تسلیم کنند، مشمول برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه می‌شوند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
سازمان امور مالیاتی کشور شرایط بخشش مالیاتی برای مودیان مالیاتی دارای بدهی را اعلام کرد.
میزان بخشودگی مالیاتی اعلام شد
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای از بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
تقاضای برگزاری مجمع فوق‌العاده نظام پزشکی در واکنش به تعرفه ۱۴۰۱
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ