سرگروه تیم ملی کاراته با اشاره به عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: در هفته نخست سوپر لیگ آسیب دیدم و فقط با ۱۰ روز تمرین به تاشکند اعزام شدم که متاسفانه موفق نشدم نتیجه لازم را کسب کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم عملکرد خوبی در مالزی داشت، گفت: اگر برخی مشکلات نبود، می‌توانسنیم عنون قهرمانی را در بالاترین سطج قاره کهن کسب کنیم.
مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم عملکرد خوبی در مالزی داشت، گفت: اگر برخی مشکلات نبود، می‌توانسنیم عنون قهرمانی را در بالاترین سطج قاره کهن کسب کنیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خاصی برای کاراته ایران دارد و امیدواریم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند عملکرد خوبی در این دوره مسابقات به نمایش بگذارند.
ملی‌پوش کاتای بانوان گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشم و مدال‌های برنزم را خوش‌رنگ‌تر کنم.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تمجید عملکرد تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: صلاح نبود کره جنوبی را در فینال ببریم!
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی تیم ملی موفقیت در کسب سهمیه و بازیهای المپیک است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که ورزشکاران امسال ضعیف‌ترین نتیجه را ثبت کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
رییس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی این کشور عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های جام جهانی 2022 داشته است.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر آنالیز عملکرد تیم ملی واترپلو درمسابقات قهرمانی آسیا و لزوم حضور درفضای رقابتی بیشتر در مورد کادر فنی و احتمال ادامه همکاری با چیریچ توضیح داد.
در اینکه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن نسبت به دوره گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت شکی نیست، اما انتقادات مدعیان پس‌داده نیز در جای خود عجیب بود.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: با توجه به نایب قهرمانی سال گذشته و طلایی شدن مدالم در مسابقات امسال از عملکردم بسیار راضی هستم.
مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: عملکرد دختران وزنه بردار در قهرمانی آسیا قابل دفاع است و انتظار این است در مسابقات بعدی بهتر شوند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
هندبالیست نوجوان کشورمان پس از باخت تیمش برابر تیم قدرتمند ایسلند در مسابقت قهرمانی جهان گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی برابرتیم های اروپایی خیلی سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ