نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ هم به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دولت پاکستان در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات با ظرفیت کسب و کارهای نوپا و اینترنتی ایران آشنا شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معاف مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام بدهیم.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم.
عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
"بانک ایران‌زمین" در سال گذشته تسهیلات قابل توجهی را برای حمایت از بخش تولید و کسب وکار‌های کوچک و بزرگ اختصاص داد تا از این طریق به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک کند.
معاون وزارت صمت گفت: عدم تحویل کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی برخورد می کند.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی آئین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال را ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت گفت: دلیل شکست کسب‌وکارهای خرد به میزان ۵۰ درصد خود کارآفرینان هستند و در کسب‌وکارهای بزرگ نیز کارآفرینان عامل ۲۵ الی ۳۰ درصد شکست‌ها هستند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
مرکز ملی فضای مجازی جزئیات آماری از فعالیت کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال را در پلتفرمهای داخلی و خارجی منتشر کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موجب رشد و شکوفایی آنها می‌شود، گفت: مطمئن باشید دشمنان و کشورهای خارجی فناوری روز را در اختیار ما نمی‌گذارند.
وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال گفت: این آیین نامه از کسب و کارهای کوچک و درشت حمایت خواهد کرد. چه کسی که یک فالوئر داشته باشد چه چند میلیون.
طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور مصوب ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی رونمایی شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات حامی کسب‌وکارهای اینترنتی است و با پیگیری این وزارتخانه، یک سبد حمایتی متنوع برای توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی در دولت تصویب شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته حمایتی از کسب و کارهای مجازی از جمله معافیت های مالیاتی و غیره آماده شده که در هفته آینده اعلام خواهد شد.
فراتر از کسب‌وکارهای اینترنتی، اخیرا مدیرعامل شرکت پست از کاهش یک سوم درآمد شرکت ملی پست خبر داده است. این وضعیت نگران‌کننده در کوتاه‌مدت به دلایل امنیتی قابل توجیه است اما در بلندمدت تدبیراندیشی آن ضروری به‌نظر می‌رسد
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کسب و کارهای آسیب دیده از سیل در فیروزکوه و دماوند احیا می شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ