تنبیه و تهدید کردن منظم کودکان نه تنها موثر نیست بلکه به مغز آنان آسیب وارد می‌سازد. "دیوید بوئنو ئی تورنس" زیست شناس متخصص در زمینه ژنتیک و علوم اعصاب می‌گوید:"مطالعات علوم اعصاب نشان می‌دهد زمانی که کودکانی که اغلب مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند به سن نوجوانی می‌رسند خلاقیت و کنجکاوی کمتری دارند، کم‌تر قادر به کسب دانش جدید هستند و بیش‌تر مستعد تجربه غم و اندوه و افسردگی می‌باشند".
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
شایعه این بود که مردی کلیمی سر شاگرد نوجوانش را بریده و داخل چاه انداخته و دیگر شاگرد نجاری از مهلکه گریخته و از ترس جرات حرف زدن ندارد.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
جدیدترین آمار از ناامنی در آمریکا از ناپدید شدن دهها کودک در ماه مه سال ۲۰۲۳ حکایت دارد.
آن روز همسرم بدون اجازه من از خانه خارج شده بود؛ خیلی طول نکشید که به خانه برگشت، اما مرا ناراحت کرده بود. وقتی برگشت با هم درگیر شدیم و من شروع کردم به کتک زدن همسرم. دخترم در آغوش او بود و می‌خواستم به‌صورت همسرم مشت بزنم که او جا خالی داد و ضربه مشتم به‌صورت دخترم خورد. بر اثر این ضربه او روی زمین افتاد و ظاهرا از ناحیه سر آسیب دید.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
در لیگ پانزدهم تغییر ورزشگاه از استادیوم کوچک تهران به آزادی، در نهایت به سود پرسپولیس تمام نشد.
عرفان باقری که در نیم فصل پیوستنش از استقلال به پرسپولیس سر و صدا کرده بود، به عضویت امیدهای سایپا درآمد.
یونیسف اعلام کرد که ماه ها پس از پایان سیل های موسومی در پاکستان، حداقل چهار میلیون کودک پاکستانی در معرض خطرات برجای مانده از سیل هستند.
امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.
کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
والدین وقتی فرزندشان تکالیفش را انجام نمی‌دهد به‌شدت ناراحت و عصبی می‌شوند، اما به گفته روانشناسان، این احساس مسئولیت در والدین و جروبحث با کودک بر سر انجام تکالیف به‌مرورزمان به کنترل بر سر آن‌ها تبدیل می‌شود.
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان در انجمن ازدواج درباره نشانه‌های «موبوفوبیا» (ترس از دور شدن موبایل) در کودکان، گفت: اغلب کودکان مبتلا به «موبوفوبیا» بدون موبایل سر میز غذا حاضر نمی‌شوند. بیشتر در خانه می‌مانند و حاضر نیستند هیچ کاری را بدون موبایل انجام دهند و حتی نمی‌توانند بدون موبایل در خانه بمانند و اگر دور از موبایل باشند حالشان بد می‌شود. این کودکان حاضر نیستند هیچ فعالیتی را جایگزین استفاده از موبایل کنند.
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
کودک پرسپولیسی اهل ایذه که آرزو داشت بازی‌های پرسپولیس را از تلویزیون ببیند، دو روز جذاب را پشت سر گذاشت.
یک فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: فاز مزمن این اختلال و همه گیری عوارضی به دنبال داشته؛ از جمله اینکه بچه‌ها به مدت تقریبا ۲ سال از تحصیل حضوری محروم بودند؛ اگرچه تحصیل به صورت مجازی بوده، اما مزایای تحصیل حضوری را نداشته و ارتباطات با دوستان کاهش پیدا کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل بر سر آب و زمین کشاورزی/ دستگیری سازنده مشروب تقلبی/ دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!/ شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی/ درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید/ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه/ جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان ۳ کودک!/ محاکمه قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک شهید و زخمی شده اند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس برآوردها اگر سقف نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع اعمال نمی‌شد چیزی حدود ۳۰۰ همت از سود صنایع کاسته و با یک نسبت کلی و ساده می‌توان گفت که حداقل ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سرمایه کم می‌شد و بین 20 تا 30 درصد شاخص بورس سقوط می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ