تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
ایتالیا با کسب چهارمین برد موقتا به رتبه ششم جدول رسید.
مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی رئال بتیس، پس از کسب رتبه ششم لالیگا اعلام کرد با شرایطی که در بتیس رقم خورده، هیچ دلیلی برای قطع همکاری با این تیم وجود ندارد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسب رتبه اول کشفیات سلاح و مهمات از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کسب رتبه سوم حداقل تأخیرات پروازی در فرودگاه هیترو لندن توسط ایران‌ایر خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی از کسب رتبه نخست انضباط مالی سازمان زیباسازی شهر تهران در میان ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری خبر داد.
محسن آذرباد می‌گوید مس رفسنجان برای کسب یک رتبه خوب در لیگ برتر تلاش می‌کند و خودش نیز در پی ثبت پاس‌گل‌های بیشتر است.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
رکسانا رازقیان لژیونر ایرانی باشگاه تولوزین فرانسه رتبه 23 مسابقات رنکینگ جهانی اسلالوم را به دست آورد.
مرکز تحقیقات پزشکی قانونی رتبه ششم را در بین ۱۲۱ مرکز تحقیقات بالینی فاقد ردیف مستقل بودجه و با بیش از ۱۰ سال فعالیت در کشور کسب کرد.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
دو تیم فوتبال تراکتور و نساجی با هدف رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی، به مصاف هم رفته اند.
کیانوش رستمی با وجود عدم کسب مدال مجموع، در رده ششم برترین وزنه برداران مسابقات جهانی 2022 کلمبیا قرار گرفت.
اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.
اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.
اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب چند رتبه برتر شد.
رئیس بازرسی منطقه ۱۴ از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ این منطقه از حیث رسیدگی به پیام‌های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
سازمان بهزیستی در محور شاخص های عمومی و در موضوع ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر در هفدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از کسب رتبه سوم اجرای آرای ماده صد و برخورد با تخلفات ساختمانی بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
«پی پاد» (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ