اصلانی گفت: درست است که سهم‌ها روند صعودی نگرفته‌اند، اما نزولی شدید هم نیستند. الان بهتر است بگوییم در دو هفته گذشته روند خنثی در تغییرات بازار بورس داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
تیم تازه لیگ برتری شده که با سه امتیاز منفی کارش را شروع کرده بود حالا با یک شوک جدید همراه با کسرامتیاز مواجه شده است.
به نظر شما راننده تاکسی بودن برای خانم با حجاب راحت‌تره یا بدون حجاب کامل؟
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
بهانه را باید گرفت. هرچند این بار بهانه مشکلات اقتصادی نبود و از ابتدا هم چیز دیگری می‌گفتند. اما همین اندیشمندان و صاحب‌نظرانی که به بخش‌های اقتصادی دولت معترض بودند چرا کاری نکردید تا مردم اینقدر تحت فشار نباشند، به شورای انقلاب فرهنگی هم گفته‌اند چکار می‌کردید که این‌همه جوان با شما بیگانه هستند؟ این معنای درس‌گرفتن از رخدادهای اخیر است.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرایم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: رعایت نشدن حجاب «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
عبدی نوشت: گرچه وجود مجازات برای مجرمین شرط لازم نظم اجتماعی است، ولی این عامل در کنار عوامل گوناگون دیگر این نقش را ایفا می‌کنند و نظم هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان صرفا براساس مجازات حفظ کرد و اگر کاربرد مجازات از حدی بیشتر شود نتیجه منفی می‌دهد. همچنان که می‌بینیم جوامعی که مجازات‌های شدیدتری دارند، به طرز معناداری فراوانی جرم و مجرم نیز در آنجا بیشتر است، زیرا تکیه بر مجازات، حکومت را از اصلاح امور دیگر غافل می‌کند.
انسیه خزعلی در پاسخ به گلایه مندی از قیمت پوشاک اسلامی و چادر و درخواست یکی از بانوان برای حمایت از حجاب اسلامی و طرح یارانه چادر اظهار نمود: قبلاً هم در پاسخ به مکالمه تلفنی یکی از شهروندان که پیشنهاد طرحی برای حمایت از چادر داشت، عرض کردم طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروه‌های مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه‌ای ندارد.
در بخشی از یادداشت یک پژوهشگر تاریخ معاصر آمده است: قانون کشف حجاب که در زمان رضاخان اتفاق افتاد، اثرات منفی زیادی داشت، چرا که رضاشاه و اطرافیانش فقط به ظاهر مدرن شدن بسنده کرده بودند.
نماینده خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
شاید کمتر کسی بداند که پاکستان بدون حتی یک حضور در جام جهانی، چه نقش پررنگی در برگزاری این رقابت‌ها در قطر دارد‌.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
عباس عبدی با تبیین دلایل ناآرامی‌ها درپی فوت مهسا امینی، گفت: تجدید نظری که براساس اصول عقلانی و منطقی باشد، باعث خدشه به نظام نمی‌شود. برخی سیاست‌ها نه تنها موجب افزایش دینداری و حجاب زنان نشده، بلکه اثر منفی داشته است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که وزارت جنگ تل آویو اسناد مربوط به قتل غیرنظامیان فلسطینی و تخریب شهرها و روستاهای فلسطین را که جنایت جنگی به حساب می آید، مخفی کرده است.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
مردم باید بدانند که حوزه هم دردمند است؛ اما تضعیف دولت عادله و کریمه کاری خطا است و اگر چنین روندی در میان فضلای حوزه باشد، مردم از این روش غلط پیروی خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ