شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
عملکرد کیفی قطعات و مجموعه های مونتاژی خودرو شاهین با توجه به شاخص C100 بهبود قابل توجهی یافته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
تبریز- برخورد خودرو شاهین با تریلی در کیلومتر ۱۵۰ آزادراه زنجان به تبریز دو نفر را به کام مرگ کشاند.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
امروز ۱۸ دی در مجموع ۱۲ هزار خودرو به تفکیک؛ ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید و ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در تالار خودرو بورس کالا عرضه خواهد شد.
هفته آینده بورس کالا میزبان ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو خواهد بود که شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، تارا دستی، شاهین، کارا دو کابین و فیدلیتی می‌شود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو شاهین که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۸ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
هفته آینده خودروی شاهین در بورس کالا عرضه خواهد شد.
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.
گروه خودروسازی سایپا به دلیل استقبال مناسب و در راستای جلب رضایت مشتریان، اقدام به عرضه خودرو شاهین به صورت فروش فوق العاده در بورس کالا خواهد کرد.
معاون سایپا با بیان اینکه طراحی استایل خودرو شاهین کاملا داخلی و توسط کارشناسان گروه سایپا صورت پذیرفت، گفت: برای شاهین ۱۲ پروژه بهبود در زنجیره تامین و تولید طراحی و اجرا شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
باشگاه سپاهان با وجود تصاویر واضح تلویزیونی شبکه NTV ماجرای درگیری فرناندس را تکذیب کرد.
نشریه انگلیسی در خصوص مبارزه هالک ایرانی با تایتان قزاق گزارشی نوشت و در خصوص شکست زودهنگام سجاد غریبی صحبت کرد.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ