ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز با ریزش مواجه شده اما شاخص کل هم وزن مثبت است.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
کنراد لایمر، بازیکن جدید بایرن مونیخ، خوشحال است که انتقال او از لایپزیش به جمع باواریایی‌ها تا پایان فصل گذشته مخفی نگه داشته شده است.
بازار سرمایه امروز با اصلاح فعالیت خود را آغاز کرده اما اصلاح قیمتی کوتاه مدت بوده و در انتهای معاملات با افزایش تقاضا روبرو شد.
شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی هفته سوم فروردین را با قدرت آغاز کرد.
امروز افزایش عرضه در نمادهای شاخص ساز به ویژه نمادهای فولاد، شستا، شتران، شبندر و کگل مشهود بود.
محدود کردن سفارشات در بازار پایه از چند جهت قابل بررسی است و نکات منفی و مثبت متعدد دارد.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
فراقی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظاری که می‌توان از روند معاملاتی فردا داشت میل به سمت تقاضا بیشتر در شروع ساعات بازار است .
فراقی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظاری که می‌توان از روند معاملاتی فردا داشت میل به سمت تقاضا بیشتر در شروع ساعات بازار است .
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
تا به این لحظه از آغاز معاملات بیش از ۶۰ درصد نمادهای بورس منفی معامله می شوند.
امروز ۶۶ درصد نمادهای بورسی در وضعیت منفی بودند.
بازار سرمایه امروز را به صورت ریزشی آغاز کرده است.
بازار در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد اما در انتهای با عرضه سنگین مواجه شد.
نمادهای منفی بازار نسبت به دیروز رشد ۲ برابری داشته اند.
امروز نیز بازار سرمایه با ریزش شاخص کل همراه بود اما نکته مثبت ورود پول هوشمند بیش از روزهای گذشته است.
امروز بازار با ریزش سنگین نسبت به هفته های اخیر به کار خود پایان داد.
امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.
امروز بازار سرمایه شاهد ریزش تنها ۲۷ واحدی تا این لحظه است.
بازار سهام طی معاملات امروز در حالی با قرمز پوش شدن نماگرهای منتخب خود مواجه شد که تحرک برخی خریداران برای جمع آوری سهام در شاخص سازها قابل توجه بود.
باشگاه الاهلی با پیشنهاد العربی قطر برای جذب عمر السومة موافقت کرده و اکنون تنها رضایت این بازیکن برای جدایی باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ