عبدی نوشت: گرچه وجود مجازات برای مجرمین شرط لازم نظم اجتماعی است، ولی این عامل در کنار عوامل گوناگون دیگر این نقش را ایفا می‌کنند و نظم هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان صرفا براساس مجازات حفظ کرد و اگر کاربرد مجازات از حدی بیشتر شود نتیجه منفی می‌دهد. همچنان که می‌بینیم جوامعی که مجازات‌های شدیدتری دارند، به طرز معناداری فراوانی جرم و مجرم نیز در آنجا بیشتر است، زیرا تکیه بر مجازات، حکومت را از اصلاح امور دیگر غافل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار - وزیر صمت خواستار توجه به تسهیل صدور مجوزهای تولیدی در استان سمنان شد و گفت: سختگیری در صدور مجوز، موجب فساد خواهد شد
سرمربی مس رفسنجان سخت گیری زیادی به شاگردانش می کند؛ او سعی دارد تیمی قدرتمند را برای حضور در لیگ بیست و سوم بسازد.
چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.
مدیرکل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: آیین‌نامه جدید انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین آیین‌نامه‌های اجرایی دولت است و سخت گیری در شرکت های دولتی برای سامان دادن به این بخش مهم از اقتصاد آغاز شده است و دوره ای که شرکت‌ها در تاریکخانه به سر می بردند، پایان یافته است.
متاسفانه بازیکن محجوب و سر به زیر تیم امید شاهین در یک بازی دورهمی دچار حمله ی قبلی می شود و در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
محمد مهاجری نوشت: بی‌حجابی به عنوان یکی از مظاهر فرهنگ ناصحیح، وقتی به مساله اول کشور تبدیل می‌شود قابل حل نخواهد بود. برای هر اقدامی در این زمینه که عمدتا نسل جوان زیر ۳۰ سال را دربرمی‌گیرد، باید پژوهش‌های حرفه‌ای و کاملا علمی انجام گیرد و مبتنی بر آن با حضور همه سازمان‌ها و افراد ذیصلاح، تصمیمات شدنی و قابل اجرا اتخاذ شود.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، می‌گوید سختگیری تیری آنری در تیم ملی این کشور کمک بسیاری به او کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قانون جمعیت در بسیاری از موارد سلیقه‌ای اجرا می‌شود و بانک‌ها هم در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری زیادی می‌کنند.
برخلاف سخت گیری های جدی کشور چین در سال های گذشته، استفاده از ماسک در جریان بازی های آسیایی هانگژو اجباری نیست.
ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشروبات الکلی از جرائم اولویت‌دار استان یزد است و برخورد با خاطیان این حوزه با نهایت سختگیری انجام خواهد شد.
اکبری درباره وضعیت فعلی باغ وحش‌ها گفت: هنوز به دلیل مشکلات مالی و ناکارآمدی برخی از مدیران اجرایی موجود در باغ وحش‌ها شرایط ما قابل قبول نیست، اما سختگیری در زمینه باغ وحش‌ها را در سال جاری افزایش خواهیم داد تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
فولاد خوزستان در انتظار برپایی یک دیدار حساس با الفیصلی است.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات خرد به مردم سخت گیری می‌کنند و مدیران شعب بانک‌ها هم سلیقه‌ای عمل می‌کنند.
ظاهراً رژیم طالبان عامدانه در پی آن است که هر اقدام سختگیرانه علیه مردم افغانستان در داخل کشور را با نشان دادن نرمشی در سیاست خارجی خود همراه سازد تا از شدت واکنش آنها علیه تصمیمات محدودکنندۀ داخلی خود بکاهد.
در تمرین آخر تیم ملی قبل از بازی با انگلیس سختگیری زیادی از سوی فیفا اعمال شد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با انگلیس با سختگیری عجیب مسئولان اجرایی فیفا در فیلمبرداری همراه بود.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
خطای پنالتی بحث‌برانگیز صادق محرمی روی بازیکن سالزبورگ موجب نظرات مختلف کارشناسان داوری شده و بازتاب زیادی در رسانه‌های کرواسی داشته است.
مبلغ وام ازدواج از رقم چند صد هزار تومان در سال‌های دور، حالا به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. اما این روی خوش ماجرا در اجرا با کاستی و مشکلاتی برای جوانان متقاضی این وام همراه شده است که نیازمند ورود جدی نهاد ناظر به ماجراست.
گزارش‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق کشور، بی اعلام قبلی و به یکباره، محدودیت سوخت رسانی اعمال شده است، به این صورت که مراجعان به جایگاه‌های سوخت دریافتند که تنها یکبار در روز و آن هم تا سقف ۳۰ لیتر اجازه سوختگیری دارند و اگر به بیش از این میزان بنزین نیاز داشته باشند، بایستی به قیمت آزاد خریداری نمایند! تصمیمی که معلوم نیست چه زمانی اتخاذ شده و چرا پیش از اجرا، به اطلاع مردم نرسیده است.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ