اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرایم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: رعایت نشدن حجاب «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
محمدصادق کوشکی نوشت: اکثریت همین زنان محدودی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند، اگر متوجه شوند به‌دلیل قانون‌شکنی مجازات خواهند شد، بی‌حجابی را کنار می‌گذارند و شاهد خواهیم بود که رعایت‌نکردن قوانین پوشش در شرایط نزولی قرار می‌گیرد و مشکلی هم ایجاد نخواهد شد.
سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی گفت: آن کسی که من اسمش را میگذارم دزد لباس پلیس، بخواهد با رفتار و اعمالش ، چهره زحمتکش همکاران ما خدشه دار کند ما با او یار و همراه نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از بازیکنان خود در اردوی ترکیه درخواست مهم غیرفنی داشت.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
اقدام قاطع سازمان بهزیستی نشان داد این سازمان برای مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست با کسی تعارف و مماشات ندارد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخورد قاطع با عاملان جنایات اخیر، خواسته و حق ملتی است که با دیدن تصاویر مردم در خون غلتیده از خشم و غیرت لبریز شده‌اند.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
حمید مطهری که شاهد درگیری شاگردانش بود بعد از این اتفاق برای آن‌ها ابراز تاسف کرد و اعلام کرد به زودی با آن‌ها برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.
رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ