سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا عنوان کرد، به این دلیل که بار کاری روی او زیاد بوده است فراموش کرده شماره ورزشکار را به محل مسابقات بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
رئیس جمهور برزیل، درادامه روند دلارزدایی در سطح جهان، بار دیگر خواستار کنار گذاشتن دلار در معاملات بین المللی شد.
ستاره ایرانی به نظر گزینه اصلی خط حمله فینالیست لیگ قهرمانان اروپا است.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران با شکست چین و کسب دومین برد متوالی خود در صدر جدول گروه سوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
دادستان سابق آمریکا از نگهداری اسناد محرمانه این کشور از سوی رئیس‌جمهور سابق آن انتقاد کرد.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان صنعت هسته‌ای فرمودند: زیر بار خواسته‌های زورگویانه و ادعاهای خلاف واقع نروید.
علل احتمالی زیادی برای ریزش مو وجود دارد، به گونه‌ای که هورمون‌ها نقش زیادی در این روند دارند. در حالی که تأثیرگذاری بر برخی از عوامل ممکن است دشوار باشد، برخی دیگر به راحتی قابل تغییر هستند.
حرکات روده، یک ضرورت برای زندگی است، به شما اجازه می دهند ضایعات رژیم غذایی خود را از این طریق خالی و دفع کنید. در حالی که تمام افراد دستشویی می کنند, اما فرکانسش تا حد زیادی تغییر می کند.
رونالدینیو، اسطوره برزیلی بارسلونا، این هفته به عنوان کاپیتان تیم ستاره‌های سابق بارسا با پیراهن بلوگرانا مقابل ستاره‌های سابق تیم ملی زامبیا قرار می‌گیرد.
اعضای تیم بارسلونا امروز قهرمانی در لالیگا را همراه با هواداران خود در خیابان های شهر بارسلون جشن گرفتند.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی و موعود بنیادی‌فر در حال هشدار به او، چه تصویر کابوس‌واری برای پرسپولیس...
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
دروازه‌بان گل‌گهر تاکید دارد با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
دو تیم آرژانتین و اروگوئه برای راحتی بازیکنان در برنامه غذایی‌شان، 900 کیلوگرم گوشت با خودشان به قطر بردند.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیرشرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی نسبتاً سنگین ولی در حال حرکت و روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ