ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، اهواز با ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم ترین مرکز استان در کشور است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستا‌های غیزانیه و برخی دیگر از روستا‌های شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: اهواز با ۵۰ درجه سانتیگراد، حداکثر دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داد.
روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.
اهواز - رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات خوزستان از شروع پرورش ماهیان دریایی در قفس برای نخستین بار در استان خوزستان خبر داد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
ساسان انصاری پس از پشت سر گذاشتن محرومیت بار دیگر در ترکیب اصلی فولاد مقابل پیکان وارد زمین شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند چرا که بار مهمی از دوش آموزش و پرورش را برعهده دارند.
شاگردان سیروس پورموسوی با یک برد ارزشمند خانگی بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شدند و به طلسم دریافت گل‌های دقایق پایانی و از دست دادن امتیازات نیز پایان دادند.
پرسپولیس در حالی با درخشش بازیکنان سابقش برای دومین مرتبه شکست خورد که بار دیگر موعود بنیادی‌فر قاضی میدان بود.
اهواز- شهرستان بهبهان در استان خوستان بامداد امروز دو بار لرزید.
اهواز - هافبک سابق تراکتور برای اولین بار پیراهن سرخ تیم فولاد خوزستان را بر تن کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
دو هافبک طراح سالیان نه‌چندان دور فوتبال ایران در آغاز مربیگری هم‌مسیر شده‌اند.
اهواز- علاوه بر فعالیت شرکت فولاد و تأمین نشدن حق‌آبه که وضعیت اسفناکی را برای تالاب شادگان رقم زده، این بار اجرای طرح پتروشیمی در محدوده تالاب بر نگرانی مردم و فعالان محیط زیست افزوده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
اهواز - تروریست‌ها بعد از شهید کردن کودکان در شاه‌چراغ این بار یک نوجوان ۹ ساله را در ایذه شهید کردند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
تیم فوتبال فولادخوزستان بار دیگر طعم تلخ شکست را در رقابت های فصل جاری لیگ برتر تجربه کرد.
اهواز - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور بازی ما مقابل مس رفسنجان به گونه‌ای قضاوت کرد که بازی را از ریتم انداخت.
سرمربی شهرداری همدان درباره حواشی دیدار تیمش با استقلال خوزستان و آنچه سرقت لباس‌های تیمش از رختکن و نیمکت تیم عنوان شد، مدعی شد: اولین بار نیست که این اتفاق در اهواز افتاده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ