شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
محمد ربیعی می گوید که به بار نشستن اهداف او در ذوب آهن و رسیدن به یک تیم ایده آل، به صبوری نیاز دارد.
کمیسیون‌های تعیین مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان امروز برای چهارمین بار تشکیل جلسه دادند.
با اجرای برنامه حمایتی «رینکست» در قالب کارگروه صنعت ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۹ ایده صنعتی در فناوری نانو به بار نشست.
در سایه افزایش مخالفت‌های مردمی و هراس از واکنش مخالفان در مراکش، نشست نقب برای چهارمین بار از سوی دولت این کشور به تعویق افتاد.
رژیم صهیونیستی به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان که برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر با مشارکت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار شد، واکنش نشان داد.
راست‌ترین نقطه از اولین صف نشسته‌ام. یاد شعر معروف می افتم: «ای نشسته صف اول! به عدالت برخیز…» نگاهی به صف اول می‌اندازم. همه کارگرانی هستند که سال‌هاست در اول صف مطالبه عدالت نشسته‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری تیمش شرکت نکرد.
پس از برگزاری نشست امنیتی اخیر در عقبه، این بار قرار است نشستی دیگر طی روزهای آینده تحت فشارهای آمریکا در شرم الشیخ برگزار شود.
سرمربی پرسپوليس همچنان ترجیح می‌دهد به عدم حضور در نشست خبری ادامه دهد.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری شرکت نکرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
بایدن در نشست خبری مشترک با همتای اوکراینی در واشنگتن گفت که ما باید مطمئن شویم که «دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اولیه به مردم ایران ادامه دهد».
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ دفاع کرد.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
تيم ملى واليبال نشسته ايران با شكست بوسنى در فينال مسابقات جهانى براى هشتمين بار به قهرمانى رسيد.
حزب دموکرات کردستان عراق در چهاردهمین نشست مجمع عمومی خود، دبیر کل و معاونان دبیر کل را انتخاب کرد.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، مدعی شد تیمش برابر ناتینگهام فارست از موقعیت های خود استفاده کرده است.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ