ستاره ایرانی به نظر گزینه اصلی خط حمله فینالیست لیگ قهرمانان اروپا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
اینترمیلان و یوونتوس برای جذب کارلوس آگوستو، مدافع چپ مونزا، باهم رقابت می‌کنند.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، بار دیگر با مدیران اینتر تماس گرفته و سعی دارد مذاکرات با این باشگاه را از سر بگیرد.
آندره اونانا، دروازه‌بان فصل گذشته اینتر، بعد از نهایی شدن حضور در یونایتد با هم‌باشگاهی‌های سابقش خداحافظی کرد.
روملو لوکاکو از دورانی که در اینتر داشته حرف زد و از زمانی سخن گفت که برای اولین بار در زمین احساساتی شده است.
تیم داوری بازی اینتر و فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد. داور اصلی این مسابقه برای اولین بار است که دیدار نهایی یک تورنمنت را سوت می‌زند.
پس از نیمه نهایی سال 2010، حالا یک بار دیگر پپ گواردیولا و اینتر برابر هم قرار می گیرند.
اینتر با تک گل مارتینز موفق شد میلان را شکست دهد و پس از ۱۳ سال، یک بار دیگر راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.
اینتر با تک گل مارتینز موفق شد میلان را شکست دهد و پس از ۱۳ سال، یک بار دیگر راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.
اینتر شب گذشته برای سومین بار در سال 2023 موفق به شکست میلان شد و این بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.
ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
زوج لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بار دیگر در اینتر شکل گرفته و این دو در یورو دربی از ابتدا کار را شروع خواهند کرد. این خبری بد و ترسناک برای میلان است.
ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
گل‌زنی مقابل اینتر که روحیه خوبی دارد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ ولی طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته، نشان داده مرد روز‌های سخت است. او تا به الان در همین لیگ قهرمانان اروپا، دروازه تیم‌های قدرتمندی را گشوده و اینتر هم می‌تواند به همان فهرست اضافه شود. چه‌بسا طارمی امشب بتواند صدمین گل فصل پورتو را هم بزند و با عملکردی خاص، تصویرش را برای چندمین بار روی جلد رسانه‌های مطرح پرتغالی ببرد
دنیل مالدینی، فرزند اسطوره باشگاه میلان، مدعی شد مدت ها منتظر گلزنی در سری آ بوده است.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
جذب ستاره جوان موناکو بار دیگر گروه مالکیتی امریکایی و به خصوص تاد بولی را به ذوق آورذ.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
ممکن است باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالاتی یک بار دیگر به صورت جدی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ