تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران با شکست چین و کسب دومین برد متوالی خود در صدر جدول گروه سوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
دکلان رایس، ستاره جدید آرسنال، معتقد است که زمان قهرمانی این تیم فرا رسیده است.
از سری استوری های خاص اعضای تیم ملی والیبال این بار نوبت به محمود افشار دوست رسید.
تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
پانزده سال بعد از کریم باقری که به بازوبند کاپیتانی گل برد پرسپولیس به استقلال را زد این بار نوبت عالیشاه بود
پس از اسماعیلیون، این بار نوبت به «نازنین بنیادی» رسیده است تا با کناره‌گیری خود از این دورهمی، تو خالی بودن طبل اپوزیسیون را نمایان‌تر کند.
یک متخصص طب سنتی گفت:استرس عاملی است که تاثیر آن در بیماری‌ها خیلی سریع و شدید است. اگر روزی ۱۰ تا ۲۰ بار و در دو نوبت تنفس‌های کنترل‌شده داشته باشیم، تا حد زیادی می‌توانیم سطح استرس خود را کاهش دهیم.
اتحادیه های کارگری درانگلیس بار دیگر اعتراضات مربوط به دستمزد پایین و شرایط کاری نامناسب در این کشور را برگزار کردند.
معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
فولاد دیدار حساسی برابر الفیصلی دارد و این شانس را دارد برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کند.
روزنامه چاینا دیلی در مقاله‌ای نوشت، مایک پامپئو، وزیر خارجه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بار دیگر اعلام کرد که این برنامه بر روی گوشی‌های تلفن همراه برای جاسوسی چین است.
بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکل جدی بر بخورد.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
آژانس بین‌المللی رتبه‌بندی فیچ بار دیگر پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) برای سال آینده را کاهش داده و این کاهش چشم‌انداز به افزایش تورم و بدتر شدن چشم‌انداز بازار املاک چین نسبت داده شده است.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، می‌گوید بازیکنان این تیم به توان‌شان برای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر باور دارند.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر ۲ بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
رشید مظاهری پس از دگرگون شدن ترکیب سپاهان در جمع یازده نفر اصلی ژوزه مورایس قرار گرفت.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت‌وگویی بار دیگر ضمن هشدار نسبت به افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا و اشاره به سرعت بالای پیشرفت چین تأکید کرد که جنگ بین این دو کشور منجر به نابودی کل جهان می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ