آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
در این اکنونِ ایرانی، عده‌ای که با داعیه شرعیه به تدبیرگران قوم تبدیل شده‌اند، از منظر و نظری معطوف به خواستِ قدرت و کنترل، دست‌اندرکار تقریر و تدوین سیاست‌نامه‌ای شده‌اند که در آن، نه تنها نشان و نشانه‌ای از «رضایت مردم»، و «مصالح مردم» و «استحسان» نیست، بلکه سیاست، جز به «هر چه خواستن با رعیت بار کردن و به هوای نفس و اقتضای غضب ایشان را معذب داشتن»، و جز به «مصلحت و منفعت و رضایت و خواستِ کنترل و منقادسازی اقلیتی خاص» دلالت نمی‌دهد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
گل محمد عباس‌زاده تراکتور را یک بار دیگر به بازی برگردانده است.
تیم استقلال با دو بار بازگشت در شهرآورد امیدها موفق شد در آستانه کسب جام قهرمانی قرار بگیرد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
خزعلی گفت: برای وزارتخانه‌های مختلف، برخی معاونت‌ها و مدیریت‌های وزارتخانه‌ها مطرح کرده ایم و باز هم مطرح می‌کنیم. خود آقای رئیس جمهور افرادی را در شورا‌های عالی منصوب نمودند که باید تقدیر کرد، برای اولین بار است که آقای رئیس جمهور تأکید می‌کنند حتما خانم‌ها در شورا‌های عالی باشند و خانم‌های متخصصی را منصوب کرده اند؛ امیدواریم گسترش پیدا کند.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: برای اولین بار فناوران برگزیده کشور شناسایی شده که در این جشنواره معرفی و تقدیر می شوند.
مدیرعامل فولاد خوزستان که اکنون در تهران حضور دارد، استعفای خود را بار دیگر تقدیم هیات مدیره کرد.
دو تیم آرژانتین و اروگوئه برای راحتی بازیکنان در برنامه غذایی‌شان، 900 کیلوگرم گوشت با خودشان به قطر بردند.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
پیکان دومین برد دو برصفر خانگی خود را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
برای نخستین بار در قالب جشنواره «نقد برتر» و در راستای سند تحول قضائی؛ قوه قضائیه از منتقدین برتر خود، تقدیر می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ