دو تیم آرژانتین و اروگوئه برای راحتی بازیکنان در برنامه غذایی‌شان، 900 کیلوگرم گوشت با خودشان به قطر بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
از سری استوری های خاص اعضای تیم ملی والیبال این بار نوبت به محمود افشار دوست رسید.
جونینیو معتقد است برزیل از هر 10 بار 9 بار موفق به شکست تیم های اروپایی می شود.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم، از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفتگو با مردم از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفتگو با مردم از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
در حالی که وزنه بردار بحرینی دو بار رکورد یکضرب آسیا را شکست، آیت شریفی موفق به کسب مدال نقره دسته فوق سنگین شد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته، تیمی به جز السد و الدحیل قهرمان جام حذفی قطر شد.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
دورتموند امشب برای اولین بار در سال جاری طعم باخت را چشید و این باخت تاوان سنگینی برای نماینده آلمان داشت.
ژاپن در این بازی 37 بار برای شوت 3 امتیازی اقدام کرد که 17 شوت، وارد سبد ایران شد که یک رکورد است اما ایران از ۲۴ پرتاب سه امتیازی فقط ۴بار موفق بود
ستاره سپاهان در جدال با ذوب آهن موفق شد با گل سه امتیازی خود بار دیگر طلایی‌پوشان را امیدوار به قهرمانی کند.
امیررضا معصومی بار دیگر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نشان داد مدعی جدی تصاحب دوبنده تیم ملی است.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل بروز یک تصادف خسارتی شاهد بار ترافیک در جاده مخصوص بعد از رحمانی هستیم.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل بروز یک تصادف خسارتی شاهد بار ترافیک در جاده مخصوص بعد از رحمانی هستیم.
برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
اقدام رئیس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.
اسطوره ۳۶ ساله تنیس جهان در ادامه نمایش ضعیف خود طی ماه های اخیر این بار در نخستین دیدار خود در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا، مقابل تیلور فریتز آمریکایی تن به شکست داد.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در ورودی آزادراه پردیس- تهران و محور قدیم جاجرود و گیلاوند خبر داد.
پیکان دومین برد دو برصفر خانگی خود را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی نسبتاً سنگین ولی در حال حرکت و روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ