رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که روز بازی با انگلیس مصاحبه انتقادی علیه برخی از بازیکنان تیم ملی داشت، این بار در آستانه دیدار با آمریکا به کارلوس کی روش برای شکست آمریکا راهکار داد.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان امروز بار دیگر همراه با دستیاران خود در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا پیگیر دریافت مطالبات و مراحل فسخ قراردادش باشد.
پس از برکناری دراگان اسکوچیچ ، کارلوس کیروش بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.
برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و بکارگیری کارلوس کی روش بار مالی زیادی برای فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از طراحی اوراق گام در راستای حمایت از پیمانکاران برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.
خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت پاداش خدمت جانبازان مشمول ماده ۳۸ از این ماه خبر داد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی ناشی از اجرای آن را پذیرفته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی آن را پذیرفته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تا تشکیلات وزارت بازرگانی مستقر و مدیران آن در نقاط مختلف کشور مشخص شوند، حداقل دو سال طول می‌کشد و این کار مشکلی را حل نخواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی حداقل ۶ ماه از ظرفیت کاری دولت را می‌گیرد و بار مالی زیادی هم دارد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه با کاهش ۸۸/ ۱درصدی تا محدوده یک‌میلیون و ۳۳۶هزار واحد عقب نشست و بیشترین افت در حدود یک‌ماه اخیر را ثبت کرد. خروج پول‌های حقیقی‌ها نیز شدت گرفت و به رقم ۴۰۰میلیارد تومان رسید. نزول دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان، عقبگرد دلار نیمایی و کاهش اراده سیاستگذاران برای حذف ارز ترجیحی از جمله عواملی بودند که به افت قریب به اتفاق سهام در تالار شیشه‌ای منجر شدند. واکنشی که از نگاه کارشناسان بورسی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
عباد گفت: اینماد بدون توجه به شرایط کاری استارتاپ‌ها شکل گرفت و در حاضر فقط برای مشاغل نوپا و دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال محدودیت ایجاد کرده است؛ اما با این وجود مشاغل جدید رشد خوبی طی چند سال اخیر داشته اند، اما سنگ اندازی‌ها در صدور مجوز و شروع کسب و‌کار‌ها بسیار زیاد بوده و شرایط را برای افراد سخت‌تر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ