مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی و موعود بنیادی‌فر در حال هشدار به او، چه تصویر کابوس‌واری برای پرسپولیس...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
دروازه‌بان گل‌گهر تاکید دارد با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند.
از ژاوی بار دیگر در مورد بازگشت لیونل مسی سوال شد و او ترجیح داد در مورد آن حرف نزند و گفت که در زمان درستش صحبت خواهند کرد.
رئال مادرید بار دیگر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد و حالا منتظر است تا حریفش در این مرحله را بشناسد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز بار دیگر تاکید کرد که دادستانی هیچ مدرکی علیه بارسلونا در پرونده نگریرا ندارد.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
تونی کروس بار دیگر حاضر نشد در مورد آینده‌اش حرف بزند و همه چیز را به بعد موکول کرد.
سرمربی مس کرمان در ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش این بار نساجی را در خانه شکست داد تا شرایط در جدول به سودش شود.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز به نحوه‌ی مدیریت امور در کشور واکنش نشان داده است.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
مدافع تراکتور به شدت نسبت به نحوه قضاوت کمک داور بازی با استقلال معترض است.
تیم ملی آرژانتین برای سومین بار در این جام، بعد از دریافت گل، بخش قابل توجهی از نظم تاکتیکی خود را از دست داد که می‌رفت دردسرساز شود.
احمد زیدآبادی نوشت: آیا تیم آمریکا به دلیل تعلقش به کشور و ملت آمریکا، خدا آن را دوست دارد؟ با این حساب هر چیزِ دیگری هم که متعلق به کشور و ملت آمریکا باشد، باید خدا آن را دوست بدارد! اما بعید است خدا همه چیز آمریکایی‌ها را دوست داشته باشد وگرنه باید در همۀ صحنه‌های جهانی و داخلی بلااستثناء پیروز می‌شدند در حالی که همین اخیراً شاهد بودیم ارتش مجهز آن‌ها در برابر لشکر بی بار و برگ طالبان شکست خورد و به آن شکلی که در رسانه‌ها نشان داده شد، خاک افغانستان را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز بعد از نجات تیمش از باخت در بازی دیشب مقابل آمریکا با گل تساوی که بیل در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند گفت، "بار دیگر همه چیز به گرت بیل ختم شد. "
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
در دیداری که تاتنهام سه بار از لیدز یونایتد عقب افتاد، به لطف بریس بنتانکور ظرف 2 دقیقه، از سد میهمان خود گذشت.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
پدری گونزالس یک بار دیگر تایید کرد که دوست داشت برای رئال بازی کند ولی رد شدن در تست این باشگاه همه چیز را منتفی کرد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با بیان اینکه تحریم‌های غرب علیه مسکو ضعیف و ناکارآمد است، خواستار تحریم تمام مردم روسیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ