هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام در گروه A شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
در یکی از کلاس‌های دانشگاه در حوزه ارشد مدیریت شهری، موضوع را به این اختصاص دادم و گفتم مبحثی بهتر از این برایتان پیدا نمی‌کنم. بین فایل‌هایم، فایلی را که به شورا قول داده بودم که چه کار می‌کنم و گزارش نهایی را دارم و این دو قابل مقایسه‌اند که چه شعار‌هایی دادم. گفتم هر دو را به شما می‌دهم و در گزارشتان از آن استفاده کنید.
دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای را صادر کرد و آن را نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی دانست.
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل رژیم صهیونیستی می‌گوید مهمترین عاملی که توانایی مقاومت را در بازدارندگی رژیم صهیونیستی به اثبات رسانده است، وحدت میدان ها و مبارزه مشترک است.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
بیژن پیروز (عضو هیئت علمی دانشگاه) گفت: زن ها و دخترها بو را بهتر احساس می کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک های محیطی قرار می گیرند
استاد دپارتمان پاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نتیجه پاتولوژی پیروز را اعلام کرد.
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از کالبدشکافی پیروز در دانشگاه تهران و تاکسیدرمی آن خبر داد.
واترپلیست‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه فینالیست شدند.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد بعد از باخت به بیمه تعاون گفت: برای کسب نتیجه پیروزی تنها به یک تساوی دیگر نیاز داشتیم.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
روز دوم از رقابتهای لیگ برتر ووشو با صدرنشینی دانشگاه آزاد به پایان رسید.
هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه A در استادیوم تختی کلانشهر اهواز برگزار شد.
بیژن پیروز استاد دانشگاه گفت: در این دوره می‌بینیم که طبق دستورالعمل CIA، کشته‌سازی صورت می‌گیرد و از پدر و مادرشان هم سوء استفاده می‌شود.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته آقایان برگزار شد و تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون با کسب دو پیروزی در صدر جدول قرار گرفتند.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ