واترپلیست‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه فینالیست شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
پرونده رقابت های سوپرلیگ بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد گفت: در بحث فرهنگی با توجه به اهمیت عفاف و حجاب و عدم وجود معیار یکسان و اختلاف نشر در اینکه پوشش چگونه باشد اگر امکان دارد نهاد رهبری فرمی را طرحی کنند و یک لباس یکسان در کل دانشگاه‌ها پوشش یکسان داشته باشند.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تعلیم و تربیت اجتماعی و رشد همه جانبه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی، دانشگاه اجتماعی و حل مسائل و... باشد.
تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان دست یافت.
سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.
هفته سوم سوپر لیگ کاراته بانوان برگزار شد و تیم‌ دانشگاه آزاد اسلامی با 21 امتیاز تیمی و 171 امتیاز انفرادی صدر نشین این رقابت ها باقی ماند.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته بانوان برگزار و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان صدرنشین معرفی شد.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته بانوان برگزار و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان صدرنشین معرفی شد.
هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان برگزار شد.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
تیم بسکتبال 3 نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام در گروه A شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
دانشگاه آزاد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری، برگزار می شود حضور دارد.
روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه دانشجویان دانشگاه که در طول دو هفته گذشته بازداشت شده بودند، آزاد شده اند.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
رئیس دانشگاه تهران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهر با هماهنگی یک مقام مرجع مسئول، به دیدار دانشجویانی رفت که در پی حوادث روز شنبه ۹ مهر ماه بازداشت شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ