کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم تیرماه با میانگین ۷۱ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سی و یکم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و هشتم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هفتم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۱ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هجدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۲ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سیزدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۲ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز نهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۷ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز پنجم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۶ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز پنجم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۳ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
۹۸ درصد شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی
در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست؛ تنها هفت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، ۱۸۰ شهر در وضعیت زرد بوده و ۲۶۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونایی کشور را منتشر کرد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده است و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت به وخامت بگراید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۳۰ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۶ به ۱۸ شهر رسید. تعداد شهر‌های با وضعیت زرد نیز از ۲۰۰ به ۱۹۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۲۳۲ به ۲۳۸ شهر رسیده است.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که حدود ۸۰ درصد مدارس این شهر در وضعیت زرد و قرمز ایمنی قرار دارند.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی‌های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران برابر ارزیابی‌های انجام شده اظهارکرد: حدود ۳۰درصد مدارس شهر تهران وضعیتی با رنگ قرمز دارند، حدود ۵۰ درصد مدارس در وضعیت زرد بوده و تنها ۲۰ درصد مدارس دارای وضعیت سبز هستند.
تعداد شهر‌های «قرمز» صفر شد/ ۹۰ درصد شهر‌های کشور در وضعیت زرد و آبی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ