دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای را صادر کرد و آن را نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.
در بیانیه پایانی گردهمایی معاونین پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی به لزوم بهره‌گیری مناسب از توانمندی‌های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی در راستای حل مسائل و مشکلات کشور تاکید شد.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
دانشجویان پسر دانشگاه هرات با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حق همگانی تحصیلات، اعلام کردند تا زمانی که دختران از این حق برخوردار نشوند، در کلاس ها حاضر نخواهند شد.
در بیانیه دانشگاه صنعتی شریف آمده است: باید حق پرسش، مطالبه‌گری، انتقاد و اعتراض دانشجویان با رعایت شئون اخلاقی، قوانین کشور و مقررات دانشگاه و بدون هراس از ابراز اندیشه، به رسمیت شناخته شود
مشهد ـ اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه ای در واکنش به اغتشاشات و حوادث اخیر حل مشکلات معیشتی مردم و نیز مدیریت عالمانه فضای مجازی را خواستار شدند.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
در پی حوادث تلخ صورت گرفته در برخی دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف در بیانیه ای ضمن محکومیت شکسته شدن حرمت دانشگاه تاکید کرد دخالت نهادهای بیرون از دانشگاه باعث شکسته شدن حرمت دانشگاه شد.
در پی حوادث تلخ صورت گرفته در برخی دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف در بیانیه ای ضمن محکومیت شکسته شدن حرمت دانشگاه تاکید کرد دخالت نهادهای بیرون از دانشگاه باعث شکسته شدن حرمت دانشگاه شد.
حمید رضا جلایی پور استاد دانشگاه در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که پسرش محمدرضا جلایی پور فعال سیاسی بازداشت شده است.
در بیانیه وزارت دفاع طالبان در مورد سقوط هلیکوپتر آمده است: «بعدازظهر شنبه، یک چرخبال نوع بلک هاوک، که جهت آموزش به پرواز درآمده بود، در اثر عارضه فنی، در داخل دانشگاه دفاع ملی سقوط نمود.» هویت کشته‌شدگان و زخمی‌های این حادثه هنوز اعلام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ