گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر بدلیل گذر موج ناپایدار شمالی از روی استان طی ۲ روز پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
در فروردین‌ سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که نسبت به ماه مشابه سال قبل، بیش از ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
زنوزی می‌گوید با ادامه این روند، او قرارداد پاکو خمس را برای فصول آینده نیز تمدید خواهد کرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه اکثر مناطق این استان را فرا می‌گیرد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی‌ماه) به ۶۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.
معاون راهبری شبکه گاز کشور از افزایش میزان محدودیت گازرسانی به صنایع با ادامه روند صعودی مصرف گاز در بخش خانگی خبر داد.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
بازار نفت امروز هم مانند دیروز روند نزولی قیمت را ادامه داده اما انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تقاضا مواجه شود.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
روند افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی امروز نیز در بازارهای جهانی ادامه داشت، به طوری که هربوشل گندم با ۱۲ دلار رشد قیمت همراه شد.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
سخنگوی گمرک گفت: تجارت غیر نفتی کشور در ماهِ مرداد، به ۸ میلیارد و ۱۰۹ میلیون دلار رسید که نسبت به مرداد سال قبل رشد ۲۵.۴ درصدی داشته است.
کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ