روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سال ۱۴۰۲ و تاکنون ۶ نماد در بازار سرمایه عرضه اولیه شده اند که بازدهی مناسبی نصیب سرمایه‌گذاران کرده‌اند. از میان این نماد‌ها ۲ نماد در بازار بورس عرضه شدند و باقی نماد‌ها در فرابورس انجام پذیرفته است. در آینده نزدیک کدام شرکت‌ها در بورس تهران و کدام نمادها در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد؟
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر کنترل تورم و احتمال اعمال فشار بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل نرخ‌های فروش شرکت‌های بزرگ به‌نظر می‌رسد که دولت نمی‌خواهد بورس به‌صورت بی‌محابا رشد کند.
در حالت کلی در اقتصاد کشور تورم داریم که بسیاری از شرکت‌ها هم از منظر درآمدی تحت تاثیر این فاکتور قرار میگرند، چراکه ارز جایگزینی شرکت‌ها کاملا تحت شعاع افزایش ارز قرار خواهد گرفت بنابراین اگرچه از فاکتور افزایش نرخ ارز سایر شرکت ها هم تاثیر میگرند اما کامودیتی‌محورها از جمله شرکت‌های فلزی، معدنی، پتروشیمی و حتی پالایشی‌ها در جایگاه نخست این صف قرار دارند.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها پرداخته شده است.
در هفته پیش رو از شنبه ۳۰ مهرماه تا ۵ شنبه ۵ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۵ ماهه منتهی به مرداد نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص سه پرونده اعلام کرد.
تنها چند ماه پس از معرفی اپلیکیشن دوربین Expert RAW برای دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ با یک برنامه عکاسی جذاب دیگر بازگشته است. این برنامه که Galaxy Enhance-X نام دارد، اکنون در Galaxy Store در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن از "تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی" برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش تنها با لمس یک گزینه استفاده می‌کند و قادر است به راحتی نقص تصاویر را یافته و آن‌ها را برطرف نماید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۴۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
طبق آمارها، بالاترین رقم زیان انباشته مربوط به بانک خصوصی آینده با ۸۱ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان است. پس از این بانک، بانک دولتی ملی، دوم است.
شرکت آلومینای ایران با نماد آلومینا به عنوان پانصد و نود و نهمین شرکت، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
در شرایطی که عرضه دو باشگاه در فرابورس تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰انجام می شود، باید این اتفاق تا روز شنبه (۳۰ بهمن) رخ دهد و شاهد درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس باشیم، همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.
به‌رغم وعده دولت برای پرداخت سود سهام عدالت در هفته آخر اسفند، ۸ شرکت بزرگ هنوز سود را به‌حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.اما علت این عدم تحقق پرداخت در چیست؟
کارشناس بازار سرمایه گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به ایجاد شفافیت معاملات و صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شود و در صورتی‌ که فعالیت شرکت‌ها شفاف شود سهامداران نیز استقبال می‌کنند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ