زنوزی می‌گوید با ادامه این روند، او قرارداد پاکو خمس را برای فصول آینده نیز تمدید خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
همچنین وزیر میراث فرهنگی که اولین روزِ هفته صنایع دستی را در اصفهان آغاز کرد، با اشاره به مشکلات هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام تلاشمان این است که رونق تولید ایجاد و در کنار آن باید بزرگان و هنرمندان این حوزه را تکریم کنیم.
رهبر معظم انقلاب سال ها پیش سیاست های کلی نظام ذیل اصل۴۴ را ابلاغ و بارها بر واگذاری تصدی‌گری صنایعی مانند خودروسازی به بخش خصوصی تاکید کرده اند.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
وزارت اقتصاد مکلف شده بود از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام کنند.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرایط واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی را ابلاغ کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت‌خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تمام فرآیند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای دستی به این وزارتخانه واگذار شد.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.
مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه بعد از واگذاری خودروسازان دولت به عنوان سیاست گذار حضور خواهد داشت، گفت: واگذاری سهام دولت در خودروسازان انجام خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پتروشیمی الوند خبر داد.
حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: مطالبه نمایندگان و جامعه این است که هر چه زودتر سهام دولتی خودروساز‌ها واگذار شود.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه‌های محیط زیست گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.
روند معاملات بازار سهام در هفته سوم اسفند دوباره با همان الگو دنبال میشود اما دو رویداد میتواند شاخص های بورس را تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ