مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی‌ماه) به ۶۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
رادیکال‌های آزاد می‌توانند پیری پوست را تسریع کنند و ویتامین C با این روند مبارزه می‌کند. همچنین آزمایش‌ها نشان داده است که ویتامین C از پوست محافظت می‌کند و تولید پروتئین کلاژن را نیز که بافت‌های بدن را کنار هم نگه می‌دارد، افزایش می‌دهد.
بازار لبنیات سال گذشته ۱۶.۳ درصد کاهش یافت و امسال هم پیش بینی می شود با افزایش نرخ شیر خام این روند ادامه پیدا کند و آمار مصرف سرانه محصولات لبنی کمتر شود.
مصرف مکمل‌های پروبیوتیک دام و طیور با افزایش بازدهی واحدهای دامپروری به رونق اشتغال و بهبود معیشت دامپروران در مناطق محروم کمک می‌کند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
همزمان که سن شما بالا می رود، اهمیت آبرسانی در بدن افزایش پیدا می کند زیرا افراد در سنین بالا کمتر از جوانان احساس تشنگی می کنند. بنابراین به مصرف آب اهمیت نمی دهند.
فروردین‌ ۱۴۰۱ بود که وزیر نفت درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد که ظرفیت پالایشی کشور در زمینه تولید بنزین و نفت‌گاز در حال نزدیک شدن به مقدار مصرف است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ امروز بارش‌های پراکنده در استان‌های شمال‌غرب، ارتفاعات البرز، شمال‌شرق و نواحی جنوبی کشور پیش‌رو خواهیم داشت.
مصرف گریپ فروت به افزایش سیستم متابولیسم بدن کمک می‌کند. بنابراین، روند تبدیل انرژی از مواد غذایی را افزایش می‌دهد و در نتیجه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. با وجود اینکه بسیاری از گریپ فروت‌ها برای رژیم غذایی مفید هستند، مطمئن شوید که هیچ اثر مضری بری بدن شما نداشته باشد بنابراین، میوه را در مقدار کافی مصرف کنید، از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید. علاوه بر این، اگر برخی نشانه‌های ناخواسته رخ می‌دهد، با متخصص تغذیه مشورت کنید تا منوی رژیم غذایی شما را تغییر دهد.
تغییر و اصلاح الگوی غذایی فرد نخستین گام برای سرعت گرفتن روند درمان است. در این نخستین گام، اولین قدم! تغییر شکل پختن غذا‌ها از سرخ‌کردنی و پرچرب به آب‌پز یا کبابی است. قدم بعدی مصرف غذا‌ها هم در حجم کم است. البته افزایش دفعات مصرف خیلی توصیه نمی‌شود، چون با هر بار مصرف غذا، معده وادار به ترشح اسید می‌شود؛ بنابراین افزایش وعده‌ها حداکثر تا پنج‌بار توصیه شده است.
به نظر می‌رسد که خواص سیب درختی به سلول‌های عصبی کمک می‌کند تا زنده بمانند و به عملکرد خود ادامه دهند؛ بنابراین ممکن است با مهار مرگ نورون‌های مرتبط با افزایش سن به این روند کمک کند.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به‌دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به روند افزایش مصرف آب در روزهای تعطیل آخر هفته‌های اسفندماه (پنجشنبه و جمعه) هشدار داد.
میانگین تورم سالانه در مصر از ۱۶.۳ درصد در مهر گذشته به ۱۹.۲ درصد در آبان جهش داشته است که بالاترین سطح تورم در پنج سال گذشته در این کشور است و پیش بینی می‌شود این میزان قبل از بازگشت به روند کاهشی همچنان افزایش یابد.
معاون راهبری شبکه گاز کشور از افزایش میزان محدودیت گازرسانی به صنایع با ادامه روند صعودی مصرف گاز در بخش خانگی خبر داد.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتور‌های برقی در ایران خواهد داشت؛ در شهر‌های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.
سرطان کولورکتال سومین سرطان شایع در جهان است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که اشکال غلیظ یورولیتین A، محصول طبیعی هضم انار، باعث میتوفاژی (تجزیه میتوکندری) می‌شود. این روند به نوبه خود، باعث ایجاد میتوکندری جدید می‌شود و ابتلاء به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را کاهش می‌دهد.
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
بر اساس گزارش صورت سود و زیان ۹ ماهه ۱۴۰۰ شرکت خگستر نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۵ درصد کاهش در میزان سودسازی داشته است و سود هر سهم از ۳۶۸ ریال به ۹۲ ریال به ازای هر سهم تنزل یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ