اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در زنجان، قزوین، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و تهران رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید، کاهش شدت گرما و از اواخر روز با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
رگبار باران و وزش باد شدید در ۶ استان
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ رگبارهای بهاری و وقوع باد و خیزش گردوخاک در مناطق نیمه شمالی و شرقی استان طی دو روز پیش‌رو خبرداد.
رگبار باران و وزش باد در تهران
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران چهارشنبه (۳۰ فروردین) قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۱ فروردین) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های تهران و البرز، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده‌است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش رگبارهای بهاری در سراسر این استان فردا جمعه پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدیدالبته موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به اثرات منفی فعالیت سامانه بارشی با بارش «برف و باران» و «باد و کولاک» در کشور هشدار داد.
باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
به گزارش سازمان هواشناسی در غرب و شمال‌ غرب کشور، سواحل خزر،و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز،‌ تهران و سمنان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
از فردا تا دوشنبه (۲ آبان) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.
به گزارش سازمان هواشناسی امشب در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌هایی مثل قزوین، البرز، تهران و سمنان، وزش باد توام با گرد و خاک را داریم که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ