اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش رگبارهای بهاری بویژه در غرب استان طی امروز و فردا خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش رگبارهای بهاری در سراسر این استان فردا جمعه پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌ برف و باران در مناطق جنوبی و نیمه شرق استان تا فردا جمعه خبرداد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب استان از شامگاه شنبه ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا چهارشنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه اکثر مناطق این استان را فرا می‌گیرد.
اصفهان- بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فعالیت تمامی ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی بازمی‌گردد اما آموزش در ۱۲ شهر استان غیر حضوری است.‌
اصفهان- بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فعالیت تمامی ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی بازمی‌گردد اما آموزش در ۱۲ شهر استان غیر حضوری است.‌
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۲۶ دی طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران امشب در مناطق جنوب و غرب استان آغاز و فردا پنجشنبه در سراسر اصفهان فراگیر می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از تداوم آلودگی هوا در مناطق صنعتی و به ویژه کلانشهر اصفهان تا عصر چهارشنبه خبر داد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران در غرب و جنوب استان امروز آغاز شده و تا فردا شنبه شمال و مرکز استان را فرا می‌گیرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده در جنوب استان از عصر فردا خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
به گزارش سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، قم،اصفهان، مرکزی، همدان،کردستان و آذربایجان غربی خواهد شد.
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر فردا به شهرهای گلپایگان و خوانسار در استان اصفهان سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ