کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
به دلخواه می‌توانید کمی مغز گردو نیز به مواد اضافه کنید و یا حذف کنید. برای کاراملی کردن شکر حتما دقت کنید، زیرا اگر شکر بسوزد کیک بد مزه می‌شود.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
کیک شاه توت یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه شاه توت در ترکیباتش بسیار خوشمزه است و بافت لطیفی دارد.
پختن کیک و شیرینی در خانه لذتی دارد که هر کسی آن را حتی یک‌بار تجربه کرده باشد، طرفدار آن می‌شود.
کیک کره‌ای با گردو نوعی کیک خشک است که کره و گردو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و بافت بسیار لطیف و اسفنجی دارد.
کیک کنجدی یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که کنجد یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود و به همین دلیل بسیار خوشمزه و مقوی است.
کیک سیب خیس یکی ازا نواع کیک‌های میوه‌ای خوشمزه است که به دلیل داشتن میوه سیب در ترکیباتش بسیار معطر و خوش عطم است.
کیک دبل چاکلت یکی از انواع کیک‌های خوشمزه و معروف بین‌المللی است.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
کیک نارگیلی از جمله کیک‌های خوشمزه و پر طرفدار است که به دلیل داشتن نارگیل عطر و بوی دلنشینی دارد و بسیار لطیف و اسفنجی است.
کیک اسفناج از جمله کیک‌های خشک عصرانه است که از ترکیب پوره اسفناج با آرد، تخم مرغ، شکر، روغن و... تهیه می‌شود و بسیار خوشرنگ و خوشمزه است.
کیک هویج یکی از کیک‌های خوشمزه عصرانه است که به دلیل داشتن هویج و دارچین دارای عطر و بوی بسیار دلپذیری است و همراه با کرم پنیری طعم دلچسبی دارد.
کیک اسفنجی شکلاتی یکی از انواع کیک‌های خیس است که بافت بسیار نرم و منسجمی دارد و با روکشی از گاناش پوشانده می‌شود.
کیک سیب و کشمش ایتالیایی یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن سیب بسیار خوش عطر است و بافت منسجمی دارد.
کیک کرم دار نوعی کیک نیمه تر است که قسمت روی کیک قبل از پخت با کرم مخصوصی پوشانده می‌شود و بعد از پخت طعم بسیار دلچسبی دارد.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
کیک اسفنجی نوعی کیک ساده است که معمولا به عنوان پایه کیک برای خامه‌کشی یا تزیین با فوندانت تهیه می‌شود و باید بسیار نرم و اسفنجی باشد.
کیک ماست یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که برای تهیه آن از ماست استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای بافت بسیار نرم و اسفنجی است.
کیک پرتقال و گردو ازجمله کیک‌های میوه‌ای است که در ترکیبات آن از آب پرتقال تازه و رنده پوست پرتقال استفاده شده است و به همین دلیل عطر و طعم فوق العاده‌ای دارد.
کیک بادامی از انواع کیک‌های خشک است که از پودر بادام در ترکیبات آن استفاده می‌شود و به همین دلیل عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کیک سیب روسی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که بافتش بسیار نرم است و به دلیل داشتن میوه سیب عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ