اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-  رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما تا فردا (سه شنبه) در اغلب مناطق کشور ادامه دارد تا جایی که دمای پایتخت فردا به حدود ۴۰ درجه خواهید رسید و تهران فردا گرمترین روز هفته را تجربه خواهد کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با تداوم روند افزایش دما در جنوب شرق، بیشینه دمای هوا در شهداد کرمان به ۵۰.۲ درجه سلسیوس رسید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایش دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد و گفت: موج بارشی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین مناطقی از استان اصفهان را فرامی گیرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی‌ماه) به ۶۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از افزایش حجم تولید دارو در مجموعه داروسازی طی هفته‌های گذشته خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که در سه روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود، گفت: روند افزایش غلظت آلاینده‌های جوی نیز به دلیل پایداری تا اواسط هفته آینده به‌ویژه در شهر‌های تهران، کرج و اراک تداوم می‌یابد.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
همزمان با تداوم روند صعودی بورس در مبادلات دیروز، مدیر صندوق توسعه بازارسرمایه اعلام کرد: اگر بازار سرمایه نیازمند حمایت‌های بیشتری باشد، میزان خریدهای خود را افزایش می‌دهیم.
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
نرخ تورم طی ماه گذشته در عربستان سعودی به بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۲۱ رسیده است.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم روند افزایشی دمای هوا خبر داد و گفت: دما در برخی شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل به ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ