سفیر روسیه در انگلیس می گوید کیف برای جلب توجه دست به اقدامات تحریک آمیز خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
مأمور پیشین اطلاعات مخفی انگلیس می‌گوید دولت کنونی اوکراین به علت پول‌شویی و کلاهبرداری تسلیحاتی، بزرگترین پدیده جنایی قرن حاضر است.
نظامی سابق آمریکا با اشاره به تلفات و خسارت اخیر ارتش اوکراین به دولتمردادن کی‌یف توصیه کرد برای ازدست‌ندادن بیشتر خاکشان جنگ را متوقف کنند.
کی‌یف مدعی شد که نیروهای ارتش اوکراین روستای «یورژین» در منطقه دونتسک را از روسیه پس گرفته‌اند.
نخست‌وزیر اوکراین تهدید کرد که در صورت حضور روسیه و بلاروس در المپیک آنها این بازی‌ها را تحریم می‌کنند.
اوکراین: اگر روسیه باشد، ۳۵ کشور المپیک را تحریم می‌کنند
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که آموزش اولین خلبانان اوکراینی تا تابستان سال آینده به طول خواهد انجامید.
مرکز ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین مدعی شد که نیروهای این کشور در «نووا کاخوفکا» یک مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار داده‌اند!
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
سرویس امنیت اوکراین امروز ادعا کرد که موفق به بازداشت زن تبعه روس شده است که قصد ترور رئیس‌جمهور این کشور را داشت.
رئیس جمهور اوکراین از دریافت نخستین محموله از موشک‌های دوربرد «اسکالپ» فرانسه خبر داد.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
وزرای خارجه و دفاع آمریکا برای جلب اعتماد اوکراین با مقامات کیف گفتگو کردند.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
دیوان کیفری بین‌المللی روز جمعه پوتین و «ماریا لووفا بلوفا» کمیسیونر حقوق کودکان روسیه را به جنایت جنگیِ اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین متهم و حکم جلب آن‌ها را صادر کرد.
دیوان کیفری بین‌المللی امروز(جمعه) با وارد کردن اتهام جنایت جنگی در اوکراین، برای رئیس جمهور روسیه قرار بازداشت صادر کرد.
ویدئویی از صحبت‌های الکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی، در رختکن منچسترسیتی در فصل گذشته منتشر شده که توجه بسیاری را جلب کرده است.
بر اساس تازه‌ترین گزارش، رژیم کی‌یف با هدف جلب رضایت تل‌آویو به منظور تامین سلاح برای اوکراین، رای مخالف خود در رای‌گیری سازمان ملل را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است!
سیاری از خانه‌ها در گراکوف در درگیری‌ها به شدت آسیب دیده اند. یکی از مکان‌هایی که محل درگیری‌ها بوده، کلیسای روستا است. خرابه‌های ناشی از گلوله و شلیک توپ روی دیوار‌های کلیسا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ