دیوان کیفری بین‌المللی روز جمعه پوتین و «ماریا لووفا بلوفا» کمیسیونر حقوق کودکان روسیه را به جنایت جنگیِ اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین متهم و حکم جلب آن‌ها را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
رئیس جمهور آمریکا به رای دادگاه بین المللی علیه ولادیمر پوتین، رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
همسر رئیس جمهور مُسن آمریکا با رد پیشنهاد گرفتن تست صلاحیت ذهنی از سیاستمداران بالای ۷۵ سال، آن را «مضحک» خواند.
رئیس جمهور آمریکا در سودمندی طرح چین برای پایان جنگ و حل و فصل بحران اوکراین ابراز تردید کرد.
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به زلزله شدید امروز در ترکیه و سوریه به ابراز تأسف بسنده کرد.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
بایدن در واکنش به اعلام آتش بس در اوکراین ادعا کرد که روسیه با آتش‌بس کریسمس تلاش می‌کند تا کمی اکسیژن برای نفس کشیدن پیدا کند.
زلنسکی پیشتر گفته بود که بدون شک کی یف در حادثه اصابت دو موشک به خاک و جان باختن دو نفر در پی آن دست نداشته است.
رئیس جمهور آمریکا، معاون وی و نیز «دونالد ترامپ» به برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در این کشور واکنش نشان دادند.
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از نخست وزیر مستعفی انگلیس به علت مواضع ضد جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: آمریکا و انگلیس دو متحد قوی و دوستانی همیشگی هستند.
بایدن ادعا کرد: باید اعتراف کنم از شجاعت مردم و زنانی که به خیابان‌ها آمده‌اند، شگفت زده شده‌ام.
رئیس جمهور آمریکا به حملات تلافی جویانه امروز روسیه علیه اوکراین واکنش نشان داد.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در عراق گفت که باید آقای مقتدی صدر وضعیت خود را تعیین تکلیف کند؛ مردم عراق از این برخوردها خیلی راضی نیستند.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ