سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واهی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات وارده و ادعاهای واهی در برخی قطعنامه‌های صادره نشست سران اتحادیه عرب را حرکت در مسیر نافرجام گذشته توسط اتحادیه دانست.
بورل در ادامه با تکرار ادعاهای واهی مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد: تاکید کردم که ایران باید به حمایت از جنگ روسیه علیه اوکراین پایان دهد و از ابزارسازی اتباع اتحادیه اروپا دست بردارد.
اتحادیه اروپا طبق ادعاهای واهی تحریم هایی علیه سوریه وضع کرد.
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
گزارشی از ادعاهای رسانه‌های معاند فارسی زبان لندنی و سعودی را در خصوص زندانیان زن در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهردار تهران تاکید کرد: جزایر سه‌گانه جزء لاینفک ایران اسلامی است و تکرار ادعاهای واهی پیرامون آن غیر قابل قبول و محکوم است.
شهردار تهران با اشاره به ادعای چین درباره جزایر سه گانه گفت: جزایر سه‌گانه جز لاینفک ایران اسلامی است و تکرار ادعاهای واهی پیرامون آن غیر قابل قبول و محکوم است.
شهردار تهران با اشاره به ادعای چین درباره جزایر سه گانه گفت:جزایر سه‌گانه جز لاینفک ایران اسلامی است و تکرار ادعاهای واهی پیرامون آن غیر قابل قبول و محکوم است.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای واهی درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
وزیر خارجه روسیه از اقدام مسکو و تهران در پاسخ به ادعاهای واهی بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای واهی و تکراری وزیر امور خارجه مغرب که مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن و کشورهای عربی شده بود را رد کرد.
وزارت امور خارجه اوکراین با طرح ادعاهای واهی از کاهش روابط با ایران و ابطال استوارنامه سفیر ایران در کی یف خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت.
عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای که به امضای ۵ همکار وی رسیده است، از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است تا پرونده پادمانی واهی علیه ایران را مختومه نکند.
پیش از آن که ادعاهای «بودانوف» را به‌عنوان یک تفکر واهی یا تبلیغات نادیده بگیریم ارزش دارد که تاریخچه رهبرانی که بدل داشته‌اند را در نظر بگیریم و بدانیم که در عمل این اتفاق نه تنها در روسیه بلکه در نقاط دیگر نیز جهان رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ