کارشناس اداری نیروی‌های مسلح در این دفترها مستقر شود تا روندهای دست‌وپاگیر گذشته برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.
رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه از تدوین لایحه‌ای به منظور قانونمندسازی فعالیت شرکت‌های نظامی خصوصی در این کشور خبر داد.
وزیر دفاع پاکستان گفته است که احتمال دارد فعالیت حزب سیاسی نخست وزیر سابق این کشور، ممنوع شود.
سعید دقیقی صحبت‌های مهمی درباره چگونگی صعود شمس آذر و شرایط ادامه فعالیتش در قزوین انجام داده است.
رهبر جنبش اسلامی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ با اشاره به لزوم فعالیت در راستای دفع خطر از مسجدالاقصی، تاکید کرد: باید از اجرای مراسم ذبح قربانی از سوی شهرک‌نشینان جلوگیری کنیم.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دیپلماسی دفاعی است و گسترش فعالیت نیروی دریایی در منطقه موجب برقراری امنیت در مرزهای آبی شده است.
وزارت دفاع سعودی هدف از این تمرین نظامی را حفاظت از خطوط حمل و نقل دریایی، مقابله با تهدیدات علیه تاسیسات نفتی، حفاظت از آزادی کشتیرانی دریایی و تقویت مفهوم اقدام و فعالیت مشترک در میان واحد‌های شرکت کننده اعلام کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
احتمالا بعد از سوخت ۶۰ درصد، نوع راهبردی که غربی‌ها به ویژه ایالات متحده بر روابط هسته‌ای با ایران حاکم می‌کنند، تغییر خواهد کرد. اگر آمریکایی‌ها همانطور که ادعا می‌کنند به سراغ گزینه نظامی بروند یا پرونده ایران را مجدد به شورای امنیت ببرند یا بخواهند از مکانیزم ماشه استفاده کنند، فعالیت هسته‌ای ایران را به سمت «دفاع هسته‌ای» پیش خواهد برد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای خود را برای فعالیت در شرایط آلودگی رادیواکتیوی آماده کرده است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: حوادثی که این روز‌ها شاهد آن بودیم بدون تردید برای یک نظام سیاسی پویا، مقتدر، کارآمد که در اندیشه فهم چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی پیش روی خود است، راهی برای خلق قدرت برای ملت ایران است. همانطور که دفاع مقدس به میدانی برای به فعلیت رسیدن استعداد‌های نهفته، خود باوری ملی، خود کفایی دفاعی و جهش علمی و توسعه دانش و فناوری بنیادی تبدیل شد و راه را برای شکل گیری قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای مقاوت در دنیای اسلام هموار کرد و شبکه در هم تنیده و مقتدر امنیتی فرهنگی و دفاعی را در جهان اسلام شکل داد.
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
آیت الله رئیسی گفت: بسیج، ارتش، سپاه و همه نیرو‌های مردمی که در سنگر دفاع مقدس بودند اکنون در سنگر سازندگی و آبادانی در جای جای کشور در حال فعالیت هستند که این موضوع برای مردم روشن و محسوس است.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
این افراد با ادعا‌های واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعش دفاعی و ... فعالیت غیرقانونی داشته‌اند. اقدامات این جریان انحرافی منجر به آسیب‌های روحی و روانی در افراد، انحراف اعتقادات و در نتیجه فروپاشی خانواده‌ها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ