محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
فصل تابستان امسال اکثر کشور‌های اروپا ترکیبی است از باران‌های شدید، سیل‌های ناگهانی و آتش‌سوزی‌های گسترده که همزمان اتفاق می‌افتند و تعداد اندکی از کشور‌های قاره سبز از آب و هوای شدید و عجیب و غریب امسال در امان بوده‌اند.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
یکی از مسائلی که به تشدید گاز ازن کمک می‌کند تبخیر بنزین و فرآورده‌های نفتی است. برای جلوگیری از این وضعیت در ایران طرحی به نام «کهاب» در دستور کار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قرار دارد که به نظر می‌رسد آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. کهاب در واقع مخفف شده «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین» است که هدف آن از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
پایان فصل فوتبال مساوی بود با شروع فصل عروسی و گروهی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال در این تابستان ازدواج کردند.
کای هاورتز، ستاره جدید آرسنال، در فاصله 10 روز پس از پیوستن به این باشگاه اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در تعطیلاتش مشغول رسیدگی به کودکانی است که در آکادمی او سرگرم یادگیری اصول فوتبال هستند.
در یک روز گرم تابستانی، مسابقات درگ آیلند کاپ با حضور برترین های ایران برگزار شد.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی روی نفرات ملی‌پوش زوم کرده و جدیدترین هدف آنها رامین رضاییان است.
رئیس مرکز ملی اقلیم و سرپرست بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: تابستان سال جاری بر خلاف تابستان سال گذشته، سال چندان خوبی از نظر بارندگی نیست. به لحاظ دمایی نیز گرم‌تر از سال گذشته و حتی متوسط دمای بلندمدت خواهد بود و هم مقدار کلی دریافت بارش نسبت به سال گذشته و حتی نسبت به نرمال کمتر پیش‌بینی می‌شود.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.
بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی با وضعیت بغرنجی مواجه است و درحالیکه با محدودیتهای شدید مالی روبرو است در چند پست به بازیکنان جدید نیاز دارد.
بنا به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، تابستان امسال دمای هوا بین ۱ تا ۱.۵ درجه گرم تر می شود.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به پرداخت پاداش برای ۸۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گیلانی، گفت: گذر از تابستان داغ با مدیریت مصرف محقق می‌شود.
ممکن است در پرونده انتخاباتی جورجیا، تابستان امسال کیفرخواست احتمالی علیه دونالد ترامپ صادر و منتشر شود
کانر گلگر: این هدف جدید لیورپولی‌ها در تابستان ۲۰۲۳ خواهد بود.
یورگن کلوپ در آخرین نشست خبری به صراحت از ناتوانی باشگاه در جذب بلینگهام خبر داد. اما دلیل این تصمیم چیست؟
تابستانی داغ و پرهیجان، تیم های انگلیسی در این پنجره تا توانستند دست به جیب شدند.
آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، که امسال تابستان یونایتد در جذب او ناکام ماند برای تیم هلندی گلی استثنایی به ثمر رساند تا یونایتد بیش از پیش بابت ناتوانی در خرید او حسرت بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ