سعید دقیقی صحبت‌های مهمی درباره چگونگی صعود شمس آذر و شرایط ادامه فعالیتش در قزوین انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
تربت حیدریه ـ رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه قضاوت از شئون انبیا و اوصیای الهی است، گفت: قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متذکر و متوجه به جایگاه خود باشند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: امروز استکبار متوجه شد پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.
همه موفقیت‌ها باید در زندگی روزمره مردم، نمود عینی داشته باشند چنان که ناکامی‌ها اولین بروز و ظهورشان در سفره مردم است. وقتی مرغ گران می‌شود، جایش سر سفره‌ها خالی می‌ماند و همه متوجه می‌شویم در فراوانی آن هم حضورش را بر سفره درک می‌کنیم.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاه‌ها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند. همه همت‌ها و اراده‌ها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
«باید درآمد‌هایی را مدنظر قرار دهیم که قطعاً محقق می‌شوند. یعنی «درآمد‌های واقعی». در بودجه امسال بخش‌هایی افزایش پیدا کرده که هیچ ارتباطی به تولید در کشور ندارند. دولت هزینه کلانی انجام می‌دهد، اما در بخش‌هایی که ایجاد اشتغال کند، سرمایه‌گذاری انجام نمی‌شود. البته امیدوارم که نماینده‌ها متوجه این مسئله باشند و این بودجه فعلی را تصویب نکنند و اصلاحات مورد نیاز را اعمال کنند.»
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
روزنامه جوان نوشت: وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود.
در آزمایشی جالب توجه، مهندسان یک جفت چشم شبیه به چشم‌های انسان به خودرو اضافه کردند و متوجه شدند که این امر سبب افزایش ایمنی عابران پیاده می‌شود.
به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مساله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید شفاف به مردم گفته و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه مدیران اجرایی و رسانه‌ای باید متوجه باشند که امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی و شناختی جبهه معارض قرار گرفته و پایه ثابت آن رسانه و قوای ادراک است.
همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ