رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه از تدوین لایحه‌ای به منظور قانونمندسازی فعالیت شرکت‌های نظامی خصوصی در این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
با اعلام قید فوریت از سوی مجموعه شرکت ملی نفت برای پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان وتولید زودهنگام گاز از فاز۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی با کاربست تمام توان مقرر شدعملیات توسعه آغاز شود.
مردم خواستاربرقراری آرامش وحل مسایل داخلی وبخصوص خارجی با محور رفع تحریم‌ها درهر چارچوبی- از جمله برجام- وبه قید فوریت هستند تا از این رهگذراوضاع زندگی و سفره شان دراین شرایط دشوار اقتصادی اندکی بهبود یابد.
مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر هنوز زنده و پاینده است و از قوه قضائیه می‌خواهم با قید فوریت عوامل شهادت شهید «الداغی» را مجازات کند.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حراست قوه مقننه ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان را بررسی و کذب بودن آن مشخص شد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت این اتهام را بررسی می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضرورت دارد با یک اولویت‌بندی مناسب مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی آبادان با قید فوریت رفع شود.
رضا مهاجری سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک، راهی خوزستان خواهد شد.
غلامرضا ظریفیان گفت: اساسا گفتگو شبیه به دیگ زودپز نیست که فکر کنیم با فوریت مسئله را حل کنیم؛ بنابراین طرح گفتگو و اعتماد مردم با سپری شدن زمان زیاد نه با قید فوریت انجام خواهد شد. اگر ادامه‌دار باشد می‌تواند گسترش پیدا کرده و نتیجه بخش شود.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پرونده قضایی افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر در قزوین با تعیین ۸ شعبه ویژه و به قید فوریت در حال رسیدگی است.
حسین رجبی درباره بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: پرونده آن‌ها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است، تا به منظور صدور احکام قضایی به دادگاه ارسال شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۰ قانون برنامه ششم در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی موافقت کردند.
لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان با قید دو فوریت تقدیم مجلس شد.
سخنگوی دولت از ارسال لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و همچنین بازنشستگان کشوری و لشکری با قید دو فوریت، به مجلس خبر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌هایی که درگیر سیلاب شدند، دستور داد با قید فوریت تکالیف دستگاه‌ها را با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های دستگاه‌ها بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ