اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایرانیان مرهون تلاش شبانه روزی کادر درمان، تولیدکنندگان داخلی و تامین کنندگان دارو، صنعتگران و سازندگان تجهیزات پزشکی، و تمامی مسئولان و دست‌اندکاران این حوزه هستند؛ اما درعین حال از خسارات ناشی از تحریم‌های آمریکا، و البته کاسبان داخلی تحریم که نان در خون مردم می‌زنند و شریک جنایات تحریم‌کنندگان هستند، نخواهند گذشت.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
زیمبابوه به دنبال راه اندازی خط تولید تراکتور است و در این راستا صنعتگران ایران برای این همکاری اعلام آمادگی کردند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور،این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
ایلام- صنایع دستی در حالی یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی در استان ایلام شناخته می شود که صنعتگران این بخش با مشکلاتی نظیر نبود بیمه و بازار فروش مواجه هستند.
رئیس مجمع ملی هنرمندان و صنعت‌گران صنایع‌دستی با اشاره به اینکه حاشیه‌ها ما را از توسعه صنایع‌دستی دور می‌کند از آمادگی شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای ورود به حوزه صنایع‌دستی خبر داد.
صنعتگران برای کاربردی سازی ربات‌های ساخته شده در مسابقات روبوکاپ در هفدهمین دوره از این مسابقه حضور یافتند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
اصفهان- نشست حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌ قضائیه با کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران استان اصفهان آغاز شد.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
نمایندگی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه «موسیاد» پس از زلزله‌ای که در ۱۰ استان به مرکزیت قهرمان‌مرعش ویرانی عظیمی به بار آورد، در مدت کوتاهی با سازمان‌های داخلی و خارجی خود تمام توان خود را به منطقه حادثه‌ای منتقل کرد
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیروی با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.
علی ربیعی نوشت: به نظرم این ناآرامی‌ها و تداوم تحریم‌ها، فقر را عمیق‌تر خواهد کرد. بیکاران رانده شده از فضای مجازی، عدم ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و فقدان سرمایه‌گذاری جدید، ورود سالانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر - عمدتا دارای تحصیلات دانشگاهی- به بازار کار با ظرفیت محدود ایجاد اشتغال، فقدان سیاست و توان کمک به صنعتگران و احتمال کوچک شدن بنگاه‌ها، به خصوص بنگاه‌های زیر ۵۰ نفر و... چشم‌اندازی از ظرفیت‌های ناشی از فقر اعتراضی را نشان می‌دهند.
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
بیرجند- رئیس فوه قضائیه گفت: دیدار با اقشار مختلف مردم، صنعتگران و کارآفرینان و بررسی مشکلات قضایی مورد ابتلاء از اهداف سفر به خراسان جنوبی است.
قم- جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به رصد هر تهدیدی از سوی این نیرو گفت: توان ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی با استفاده از توانمندی نخبگان و صنعتگران را داریم.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی مجدداً برقرار شد.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه تأمین اجتماعی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی که در گذشته تحت پوشش بیمه حمایتی دولت بوده‌اند از ابتدای تیر ماه سال جاری از سرگرفته می‌شود.
وزیر اقتصاد در دیدار با مجمع کارآفرینان گفت: گره‌گشایی برای چهره‌های فعال و خوش‌سابقه حوزه صنعت، تولید و صادرات، رسالت دولت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ