آیت الله رئیسی گفت: بسیج، ارتش، سپاه و همه نیرو‌های مردمی که در سنگر دفاع مقدس بودند اکنون در سنگر سازندگی و آبادانی در جای جای کشور در حال فعالیت هستند که این موضوع برای مردم روشن و محسوس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه دستگاه‌ها مکلف به اجرای سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط‌زیست هستند، گفت: نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم.
می‌پرسند چه کنیم که کیفیت اینترنت ارتقا یابد؟ در حالی که برای بهبود کیفیت باید دست از یکسری اقدامات بردارند! بهبود کیفیت اینترنت نیازمند تشکیل کارگروه نیست، نیازمند انحلال برخی کارگروه‌های جدید التاسیس است!
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره منابع بلوکه‌شده در کره جنوبی گفت: با توجه به موافقتنامه سرمایه‌گذاری ما با کشور کره، این وجوه مشمول موافقتنامه می‌شود و تقاضای داوری به مجلس رفته و درباره وجوه ما در کره و بحرین منتظر نظر مجلس هستیم که اجازه ارجاع داوری را بدهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ‌های گفت: در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف دلار است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از جهاد تولید و تبیین، جهاد تصمیم اهمیت زیادی دارد و تغییر و تحول و بازسازی نظام حکمرانی نیازمند تصمیمات سخت است.
عباس عبدی نوشت: حذف فقر نیازمند جامعه قدرتمند و زیرساخت‌های مناسب مثل نهاد‌های مدنی و اینترنت و... است. تقریبا این دو مورد مهم در دولت جدید با بی‌مهری مواجه و ذیل نگاه امنیتی به حاشیه رانده شده‌اند و این برای آینده کشور و فقرا خطرناک است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه افزایش جمعیت نیازمند حل مشکلات معیشتی و فرهنگی است، گفت: درخصوص فرهنگ‌سازی در جامعه و نیروهای مسلح برای فرزندآوری، گام‌های بزرگی برداشته شده است.
رئیس جمهور یادآور شد: امروز حقانیت جایگاه ایران و سوریه، انطباق این مسیر با عقلانیت و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگاه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: تازه کار خود را شروع کردم و تقویت یا تغییر کادرفنی بانوان نیازمند بررسی است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
آن‌چه اکنون دولت رئیسی به آن نیاز دارد، خروج از نگاه تک قطبی و ایجاد موزانه در ریشه‌یابی و حل بحران است. برای حاصل شدن چنین امری نیز نیازمند اتخاذ رویکردی واقع‌گرایانه و مبتنی بر قواعد علمی هستیم. البته در این مسیر به طور حتم ذهن‌های ساده نمی‌توانند قواعد پیچیده موازنه در نگاه به محیط بین‌الملل و داخل کشور را فهم و عملیاتی کنند؛ لذا به میدان آوردن متخصصان از نان شب هم واجب‌تر است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح روند ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند در هلال احمر پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر تسریع اسقاط خودروهای فرسوده گفت: اگر با لایحه فعلی اسقاط خودروهای فرسوده به تعویق بیفتد میتوان تغییراتی در این لایحه انجام داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ضرورت مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی گفت: نیازمند ایده‌های جدید برای تولید فیلم‌های آموزشی هستیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است تا بتواند به نحو شایسته ای به جامعه هدف خود خدمات شایسته‌تری را ارائه کند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در نودمین جلسه صحن شورای شهر تهران به موضوع ترافیک اشاره کرد و خواستار تصمیمات جدی و شجاعانه از سوی شهرداری تهران در مسئله ترافیک شد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش «مردمی بودن» را اصلی‌ترین جهت‌گیری دولت سیزدهم خواند و گفت: مردمی بودن و عدالت محوری بعنوان گفتمان اصلی دولت، نیازمند تبیین دقیق است. جامعه باید این را بداند که مردمی بودن در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر عرصه‌ها چه معنایی دارد و حامل کدام مولفه‌های عملکردی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
شرکتهای ایرانی و خارجی از محصولات با کیفیت فولاد اکسین بهره مند شوند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در حال فروپاشی اقتصادی است و اکنون آنان به برجام نیازمند هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ